Strony

poniedziałek, 19 czerwca 2017

Prezentujemy markę 8in1: 8in1 Delights Pro Dental – wielofunkcyjna kość na zdrowe zęby pupila

Witajcie Kochani!

Na początku chciałabym przeprosić Was za moją nieobecność przez ponad miesiąc, ale uwierzcie mi-mam swoje powody 😉 nawał obowiązków w pracy, domu i wiadomość ,że znów będziemy mieć dzidziusia sprawiło, że wkradł się brak czasu i ogromne zmęczenie.
Jednak wracam do Was z motywacją i chęcią nadrobienia opinii, które już dawno powinny pojawić się na blogu.
Dzisiaj wraz z moją suczką pokażemy Wam nowe smakołyki, jakie moje psiaki miały okazję spróbować.
Ale na początek informacje od marki 8in1:
8in1 Delights Pro Dental to unikalne połączenie środka do pielęgnacji zębów, gryzaka oraz smacznego przysmaku.
W przeciwieństwie do zwykłych gryzaków, posiadają intensywny zapach, a wystające z brzegów smakowite mięso zachęca psa do tego, by jak najszybciej dostać się do środka. Pies z radością będzie przeżuwał gryzak do ostatniego kęsa (do 90 minut zabawy). Zaspakaja naturalny instynkt żucia przez psa równocześnie ćwicząc mięśnie szczęki.
Zbilansowana mieszanka minerałów działa na zasadzie pasty do zębów, zapewniając psu czyste zęby i dziąsła. A zdrowe zęby i dziąsła to zdrowy, zadowolony pies.
Zapewniają przyjemność żucia na długi czas i nie pozostawiają nieestetycznych resztek. Zawierają dużą porcję smacznego mięsa z kurczaka owiniętą twardą skórą wołową.

8in1 Delights Pro Dental to:
- Tylko 2% tłuszczu
- Kości czyszczą zęby i dziąsła
- Redukuje osad i zapobiega osadzaniu się kamienia nazębnego
- Długotrwała radość żucia bez pozostawiania nieestetycznych resztek
- Bez sztucznych barwników i wzmacniaczy smaku
- Skład: mięso oraz  produkty pochodzenia zwierzęcego, minerały

Kości 8in1 Delights Pro Dental występują w 4 wielkościach dostosowanych do wielkości i wieku psa:
XS – 7 mini kości (2-12 kg), S(2-27kg ), M (12-35 kg), L (powyżej 20 kg),
Cena: XS/20 zł, S/12 zł, M/16 zł, L/19 zł
Dostępne w sieciach: E.Leclerc, Carrefour, Auchan, ale również w sklepach specjalistycznych m.in. Kakadu, Aquael, Leopardus i w sklepach internetowych.

Nasza opinia:

Do naszego domku zawitała cała gromadka wspaniałości dla moich czworonogów. W asortymencie znajdują się cztery wielkości kości 8in1 Delights Pro Dental i wszystkie 4 wersje moje psiaki otrzymały do spróbowania. Podzieliłam je na dwie części- wielkość L oraz S powędrowała w łapki Bruna,który jest dużym wilczurem. Natomiast wersją M oraz XS rozkoszowała się moja suczka w typie husky. 
Oba psiaki były zachwycone możliwością spróbowania nowej przekąski. Jak widać na zdjęciach, Saba jest zadowolona z nowej kości i delektuje się nowym smakiem. Oba psy miały zabawę z jedzonkiem przez około godzinę. Mnie, jako właścicielowi, spodobało się to, że kości nie mają nic sztucznego. Jedynie mięso, produkty pochodzenia zwierzęcego i minerały. Kości miały dość silny zapach, który o razu przypadł do gustu moim psiakom. 
Mamy tutaj do czynienia z jednocześnie z gryzakiem oraz produktem, który dba o uzębienie psa. Jestem bardzo zadowolona, że moje oba sierściuchy mogły spróbować przekąski 8in1 Delights Pro Dental. Polecam !!!

Dziękuję serdecznie firmie 8in1 za możliwość testu wszystkich dostępnych wielkości smakołyku.


Więcej informacji o produkcie  na: www.8in1.eu/pl-pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty