Strony

piątek, 21 kwietnia 2017

Testuję z Drogerie Natura: MySecret I love matte lips lipstick

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym zaserwować Wam opinię o kolekcji matowych pomadek od marki MySecret, które dostępne są wyłącznie w Drogeriach Natura. Zapraszam:)

MySecret I love matte lips lipstick

Matowa pomadka do ust. Zapewnia wysokie krycie już po pierwszej aplikacji, nie wysusza i nadaje ustom jedwabiste wykończenie.
(zdjęcie pochodzi ze strony MySecret)
Więcej informacji tutaj: http://www.mysecret.com.pl/produkt/i-love-matte-lips-lipstick-pl

MOJA OPINIA:

W kolekcji znajduje się aż 10 pięknie nasyconych kolorków, które można dopasować do każdej okazji i do każdego gustu:) Klasyczne już dla marki MySecret czarne opakowania z przezroczystą nakrętką sprawiają,że możemy zobaczyć odcień bez otwierania:)
Mamy do wyboru róże, jasny fiolet, kilka odcieni koralowego, neonowy róż oraz piękną czerwień. Do wyboru, do koloru :) Z pewnością każda z Was znajdzie swój ulubiony kolor właśnie wśród tej dziesiątki. Pigmentacja jest na wysokim poziomie, co jeszcze bardziej zachęca do wypróbowania. Jedno pociągnięcie na ustach wystarczy, by (w moim przypadku) kolorek bez poprawek wytrzymał ok. 5-6 godzin. Jest to wg mnie naprawdę dobry wynik.
W kwestii wykończenia- nie jest to typowy mat,a raczej z dodatkiem satyny. Nie przesuszają ust, nie podkreślają suchych skórek. Jestem zachwycona tą kolekcją-cały wachlarz odcieni, dobra pigmentacja i trwałość i do tego rewelacyjna cena. Czego chcieć więcej od produktów za 13zł? Ja jestem na tak ! :)
A na koniec mój ulubiony odcień:
Dziękuję serdecznie Drogeriom Natura za zaufanie i możliwość poznania całej kolekcji :)
Zapraszam do odwiedzenia sklepów stacjonarnych oraz :
Strony internetowej drogerii: http://www.drogerienatura.pl/
Fanpage drogerii: https://www.facebook.com/drogerienaturapl

2 komentarze:

  1. Dla mnie zdecydowanie odcień w numerze 5. Od razu wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne odcienie :)


    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty