Strony

środa, 1 lutego 2017

Testuję z Drogerie Marysieńka: Ziaja Antyoksydacja Mydło z balsamem & satynowy mus do ciała

Witajcie Kochani!

Zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią o dwóch produktach od marki Ziaja z serii Jagody Acai Antyoksydacja- mydło z balsamem oraz mus do ciała. Testowałam je dzięki uprzejmości Drogerii Marysieńka.

Ziaja nawilżające mydło z balsamem pod prysznic do kąpieli

Mydło acai z balsamem zawiera naturalne substancje aktywne - jagody acai oraz beta glukan. Ma konsystencję pielęgnacyjnego balsamu, jest gęsty, wydajny, dobrze się pieni i spłukuje. Wyjątkowy zapach i łagodne działanie zapewniają uczucie czystej skóry.
delikatnie oczyszcza skórę
nie wysusza naskórka
pielęgnuje w czasie mycia
pozostawia uczucie gładkiej i nawilżonej skóry

MOJA OPINIA:

Mydło mieści się w smukłej butelce o pojemności 300 ml. By wydobyć odpowiednią dla nas ilość płynu,wystarczy "kliknąć" zamknięciem. Jest to wygodny sposób otwierania, ponieważ możemy poradzić sobie nawet jedną ręką. Konsystencja jest kremowa i bardzo delikatna. Wytwarza ogromną ilość piany, co ma pozytywny wpływ na wydajność. Po kąpieli nie ma potrzeby stosować balsamu.
Zakochałam się w zapachu, który pojawia się podczas kąpieli.
Jest niesamowity i sprawia, że pobyt w łazience staje się przyjemnością i domowym SPA. Jest bezpieczny dla skóry, więc polecam go każdej osobie, bez względu na rodzaj skóry. Po kwadransie kontaktu z tym kosmetycznym cudem, skóra jest miękka, gładka i pachnąca.  Polecam !

Ziaja satynowy mus do ciała skutecznie nawilżający

Przeciw efektom tech neck*
Mus do ciała jest bardzo lekkim, ale odżywczym produktem do ciała o satynowej aplikacji. Zawiera kompleks naturalnych substancji aktywnych, z których najważniejsze to jagody acai - silny antyoksydant.
*Tech neck czyli technologiczna szyja  to zmarszczki na szyi powstałe w wyniku ciągłego pochylania głowy podczas korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych.

MOJA OPINIA:

Mus kryje się w odkręcanym słoiczku o pojemności 200 ml.  Balsamy i mleczka do ciała towarzyszą mi podczas codziennej pielęgnacji po kąpieli. To jest mój kolejny kosmetyk typu mus. I powiem szczerze, że jest niesamowity. Znacie czekoladę bąbelkową Milki? Pewnie,że znacie:) Konsystencja tego musu jest dokładnie taka sama. Lekka i napowietrzona:)
A ten zapach! Szkoda,że nie mogę przesłać go Wam przez post. Intensywny owocowy zapach unosi się podczas każdego odkręcenia wieczka. Konsystencja jest gęsta i po rozsmarowaniu oplata nasze ciało przyjemnym filmem.
Masło shea zawarte w składzie nawilża skórę, pomaga pozbyć się suchej skóry oraz działa ujędrniająco,co z czystym sumieniem potwierdzam. Ujędrnienie jest na bardzo wysokim poziomie. Jestem zachwycona musem od marki Ziaja i polecam go każdej z Was;)

Dziękuję Drogeriom Marysieńka za możliwość poznania obu produktów.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej drogerii: http://www.drogeriemarysienka.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/DrogerieMarysienka

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty