Kolorowe maskary My Secret od 7 lipca w drogeriach Natura



 Witajcie Kochani!!!
Już 7 lipca w Naturze pojawią się nowe kolorowe tusze do rzęs z serii MY SECRET WOW EFFECT COLOR MASCARA. Produkty będą dostępne w dwóch oryginalnych kolorach: fioletu i turkusu. Stworzone zostały dla kobiet, które lubią zwracać na siebie uwagę i oczekują od swojej mascary wyraźnego podkreślenia oczu.

MY SECRET WOW EFFECT COLOR MASCARA
Pogrubiające tusze do rzęs w dwóch letnich barwach kolorystycznych. Dzięki unikalnej formule o wysokiej zawartości pigmentów, mascara nadaje wyraźny kolor już po nałożeniu pierwszej warstwy.  Wyprofilowana szczoteczka zapewnia równomierne rozprowadzenie i trwałość tuszu.
W zależności od preferencji rzęsy można pomalować na całej długości lub tylko końcówki, pokryte wcześniej czarnym tuszem.
Pojemność 10 ml. Cena 11,99 zł
 


Komentarze

  1. Nie widzą mi się kolorowe tusze do rzęs. Na moich rzęsach się jakoś nie utrzymują inne kolory od czarnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam się z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się fioletowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty z tego bloga

Testuję z Lane Perfumy Ambra: Czy dobry odpowiednik może być lepszy niż oryginał? OOO tak!

Testuję z Drogerią Internetową MISTIC: ECOCERA Puder Ryżowy & Puder Bambusowy- porównanie

Testuję z Nacomi: Naturalne Kosmetyki,czyli największy nasz skarb:)