Strony

niedziela, 19 czerwca 2016

Testuję z Kontigo: Cuda marki Biolove

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o cudach,jakie otrzymałam od firmy Kontigo.
W paczce testerskiej otrzymałam pokaźną ilość kosmetyków marki Biolove, która dostępna jest wyłącznie w sklepach Kontigo, ale również materiały informacyjne, kody rabatowe oraz gadżety firmowe. Za całość bardzo serdecznie dziękuję :) Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o dwóch kosmetykach- Biolove Oleju kokosowym oraz peelingu do ciała kawowym.

Biolove Peeling do ciała Kawowy

Naturalny peeling cukrowy z olejem macadamia i kawą ujędrnia skórę i zwalcza cellulit. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów
Skład: Sucrose, Butyrospermum Parkii Butter, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Coffea Arabica Seed Powder, Cocos Nucifera Oil, Tocopheryl Acetate, Parfum
Więcej informacji tutaj: http://kontigo.com.pl/biolove/peelingi-do-ciala/#produkty

MOJA OPINIA:

Peeling kryje się w odkręcanym słoiczku pojemności 100ml. Ma gęstą konsystencję, w której znajdziemy drobinki cukru, kawę, ale także olej macadamia. Jest to typowy  zdzierak, które osobiście uwielbiam.
Aplikacji towarzyszy piękny kawowy zapach, który utrzymuje się jeszcze przez jakiś czas na powierzchni skóry. Peeling  przy regularnym stosowaniu 2-3 razy w tygodniu powoduje długotrwałe wygładzenie skóry i jej uelastycznienie. Ciało jest przyjemne w dotyku i pięknie pachnące. Kosmetyk jest wydajny, wystarczy odrobina, by wykonać masaż peelingujący na "potrzebujących" partiach ciała. Jeśli chcecie spróbować kosmetyku 2 w 1, który oprócz usuwania martwego naskórka zadba o ciało i zapach, polecam sięgnąć po ten kosmetyk.
Pozostawia on  bowiem po sobie delikatną powłokę, która delikatnie natłuszcza skórę,ale nie powoduje to dyskomfortu. Polecam!!!

Biolove Olej kokosowy nierafinowany

Nawilża i sprzyja promiennemu wyglądowi skóry. Łagodzi objawy związane z łuszczycą, zapaleniem skóry i egzemą. Przed aplikacją należy rozgrzać w dłoniach. Można stosować bezpośrednio na skórę twarzy i ciała. Nie zawiera: SLS, PEG, silikonów, parabenów, barwników, konserwantów, alergenów.
 Skład: Cococs Nucifera Seed Oil

Więcej informacji tutaj: http://kontigo.com.pl/biolove/oleje-do-ciala-i-wlosow/#produkty

MOJA OPINIA:

Bardzo wiele naczytałam się o cudownych właściwościach oleju kokosowego. Kwasy tłuszczowe zawarte w jego składzie mają bardzo niewielkie cząsteczki, przez co łatwo wnikają w błony komórkowe włosa, co oznacza iż głęboko nawilżają włosy od środka (w odróżnieniu od innych odżywek, które działają na strukturę włosa z zewnątrz). Warto właśnie zastosować olejowanie,znane od setek lat. Olej uzupełnia  ubytki w łuskach włosowych, sprawiając, że włosy stają się elastyczne, a końcówki przestają się rozdwajać. Nawet przesuszone i matowe włosy nabierają zdrowego wyglądu i pięknie lśnią, czego najlepszym dowodem są imponujące włosy indyjskich kobiet. Osoby posiadające suche, kręcone włosy chętnie sięgają po olej kokosowy, aby „ujarzmić włosy” i poprawić ich skręt. Tak działa właśnie olej kokosowy marki Biolove.
Sam olejek,który otrzymałam znajduje się słoiczku pojemności 100ml. Konsystencja nie jest zbita,więc aplikacja nie sprawia nam najmniejszego problemu.Zapach bardzo mi się podoba, przypomina ciastka "Kokosanki",typowy kokosik:) Czyli cudnie w moim mniemaniu:) Kosmetyk ten używałam głównie do olejowania moich suchych i niesfornych kosmyków,a także by poprawić stan skóry głowy. Po zastosowaniu 2x w tygodniu,moje włosy są teraz mocniejsze i grubsze. Układają się rewelacyjnie i nie mam już problemu z ich rozczesywaniem. Mają także ładniejszy skręt i mniej wypadają.
Lubię także dodawać odrobinę do kremu na noc, a także jako balsam do ciała. Skóra staje się aksamitnie gładka i przyjemna w dotyku. Uwielbiam olej kokosowy ze względu na jego wszechstronne zastosowanie. Polecam!!!

Serdecznie dziękuję firmie Kontigo za wybranie mojej osoby do 30-stki testującej cuda od marki Biolove. Mam w zanadrzu jeszcze drugą część opinii,którą opublikuję niebawem.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy Kontigo: http://kontigo.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/kontigo?fref=ts

8 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci tych testów, kosmetyki prezentują się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba produkty chętnie bym przetestowała, bo kocham wszystko co kokosowe i kawowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nigdzie przez internet nie można kupić tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Olej znam a peeling chętnie bym poznała bo brzmi ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty