Strony

niedziela, 21 lutego 2016

Testuję z Zapach Natury: Pielęgnacja dłoni, stóp i perfumy Mariza

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o kolejnej porcji  z asortymentu od marki Mariza. Będą to dwie wersje kremików do rąk, krem do stóp oraz perfumetka wody toaletowej imiqa glam by mariza.

Krem do stóp nawilżająco-wygładzający

 Krem przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry stóp, zwłaszcza suchej, szorstkiej i popękanej. Dzięki specjalnie dobranym składnikom aktywnym nawilża, zmiękcza i uelastycznia skórę, przeciwdziałając jej przesuszeniu. Regularnie stosowany zapewnia skórze stóp aksamitną miękkość i gładkość.
 Działanie:

    intensywnie nawilża i zapobiega utracie wilgoci,
    niweluje szorstkość naskórka,
    łagodzi podrażnienia,
    działa odświeżająco, antybakteryjnie i przeciwgrzybicznie.


Krem do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Kremik zamknięty jest w poręcznej tubce o pojemności 100ml. Konsystencja jest gęsta, o przyjemnym, ,świeżym zapachu. Bardzo lubię, kiedy skóra stóp jest dobrze nawilżona i gładka w dotyku. Krem Mariza sprawia, że stopy odzyskują dawną miękkość. Już po pierwszym użyciu zauważyłam pozytywną zmianę.
 Miejsca szorstkie i przesuszone były wyraźnie w lepszej kondycji, a z każdym kolejnym użyciem nawilżenie było coraz lepsze. Kosmetyk jest bardzo wydajny, wystarczy odrobina, by pokryć stopy delikatnym filmem nawilżającym. Polecam :)

Krem do rąk GRACJA oliwkowy

 Krem do rąk GRACJA zawiera oliwę z oliwek, d-pantenoli glicerynę o właściwościach nawilżających i wygładzających. Przywraca skórze dłoni elastyczność i gładkość. Krem doskonale się rozprowadza i szybko wchłania

Krem do kupienia tutaj: https://zapachnatury.com.pl/sklep/cialo/dlonie-i-paznokcie/krem-do-rak-gracja-oliwkowy

Krem do rąk GRACJA z kolagenem

 Krem do rąk GRACJA zawiera kolagen morski , algi, glicerynę, olej winogronowy, i d-pantenol. Przywraca skórze dłoni elastyczność i gładkość, doskonale się rozprowadza i szybko wchłania.

Kremik tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Zarówno krem oliwkowy, jak i z kolagenem kryją się w tubkach pojemności 100 ml. Dzięki gęstej formule są bardziej wydajne. Opakowania są bardzo solidne, więc możemy mieć je zawsze przy sobie np.w torebce, bez obaw o wypadek:)
Obie wersje do rąk są godne polecenia. W zależności jakich cech oczekujemy od kosmetyku do pielęgnacji rąk, w przypadku tego duetu zyskujemy długotrwałe nawilżenie i elastyczność. Wersja oliwkowa bardzo dobrze wpływa na suche i szorstkie miejsca. Często mam suche okolice kostek na palcach i ten właśnie kremik pomógł mi w walce z nimi.
 Wersja z kolagenem świetnie uelastycznia i wygładza dłonie. Działa przeciwstarzeniowo i wygładzająco. Polecam !

Woda toaletowa imiqa glam by mariza

 Zmysłowa pełna uroku i słodyczy kompozycja o wyrazistych ciepłych nutach czarnej porzeczki , irysa i wanilii.
 

Perfumy do kupienia tutaj: https://zapachnatury.com.pl/sklep/zapachy/woda-toaletowa-imiqa-glam-by-mariza

MOJA OPINIA:

Do mojej zapachowej kolekcji dołączyły piękne, uwodzicielskie perfumy o nazwie Imiqa Glam. Otrzymałam je w formie perfumetki pojemności 15 ml, która świetnie swoimi rozmiarami idealnie pasuje do każdej torebki. Tą wersję tworzą akordy czarnej porzeczki, irys oraz wanilia. Razem całe trio tworzy zapach bardzo kobiecy, ale jednocześnie tajemniczy i zmysłowy. Mogę określić go jako troszkę ciężki, jednak nie jest duszący.
 Imiqa glam uwielbiam czuć na co dzień. Trwałość jest dobra- ok 3 godziny można wyczuć na skórze, na ubraniach znacznie dłużej. Z chęcią zaopatrzę się w pełnowymiarowy flakon, który będzie towarzyszył mi każdego dnia. Polecam :)

Serdecznie dziękuję Pani Monice za możliwość poznania każdego z produktów marki Mariza.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej Zapach Natury: http://zapachnatury.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/zapachnatury2

3 komentarze:

  1. Perfumetki mi się podobają, a krem do rąk zainteresował mnie w wersji oliwkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty, ja właśnie testuję balsam tej marki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty