Strony

niedziela, 4 października 2015

Testuję dla portalu Udziewczyn: Barwa Specjalistyczne mydło antybakteryjne przeciwpotowe

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o mydełku, które polecane jest szczególnie osobom aktywnym oraz tym, którzy walczą z nadmierną potliwością skóry. Otrzymałam je w ramach współpracy z portalem Udziewczyn, co nie ma wpływu na moją opinię.

Specjalistyczne mydło antybakteryjne przeciwpotowe

Mydło antybakteryjne przeciwpotowe polecane jest dla osób, które:

    aktywnie uprawiają sport
    mają skłonności do nadmiernej potliwości
    wykonują pracę fizyczną
    często podróżują

 Co robi?

    dokładnie oczyszcza
    ogranicza rozwój mikroorganizmów
    skutecznie zmniejsza potliwość skóry
    neutralizuje nieprzyjemny zapach


Co zawiera?

    100% naturalnej bazy roślinnej pozyskanej z oleju palmowego
    olejek z drzewa herbacianego
    działaniu bakterio i grzybobójczym
    antyperspiracyjną Alcloxę
    natłuszczającą wazelinę

 MOJA OPINIA:

Mydełko ma postać białej kostki i zapakowane jest w ochronną folię oraz kartonik. Na nim widnieją najważniejsze informacje dotyczące produktu. Baza mydełka jest w 100% naturalna- pochodzi ona z pozyskanego oleju palmowego. Zapach jest delikatny i przyjemny, ulatnia się dość szybciutko. Pod wpływem wody czy ciepła dłoni wytwarza odrobinę piany, co pozytywnie wpłynęło na opinię mojego męża, który razem ze mną je testował. Oboje stwierdziliśmy jednogłośnie, że dobrze spełnia swoje główne zadanie,czyli oczyszcza skórę.
 Oboje z mężem mamy dość kłopotliwy problem z nadmiernym poceniem się dłoni. Przy regularnym stosowaniu tego mydełka problem został częściowo wyeliminowany. Jest niesamowicie wydajne, w atrakcyjnej cenie (ok. 7 zł) i skuteczne, więc oboje polecamy :)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

4 komentarze:

  1. Mydła jeszcze nie miałam ale ogólnie lubię produkty Barwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tego mydełka,ale kosmetyki Barwa są super 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe znam, ale wydaje się idealne dla męża po dniu na budownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go latem i byłam z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty