Strony

wtorek, 29 września 2015

Nowości kosmetyczne od marki Sensique dostępne od 1 października w Drogeriach Natura



 Witajcie Kochani!

Wraz z nadejściem jesieni marka Sensique prezentuje serię nowości kosmetycznych dla kobiet. Najnowsza kolekcja Sensique Volume & Shine Lipstick,to przekrój dziesięciu jesiennych kolorów pomadek wzbogaconych w cenne składniki odżywcze. Kolejna odsłona lakierów do paznokci serii Sensique Color prezentuje aż dwadzieścia nowych ciepłych barw dla kobiet w każdym wieku.
Produkty będą dostępne od 1 października wyłącznie w Drogeriach Natura.

Pomadki SENSIQUE VOLUME & SHINE LIPSTICK

Pomadki nabłyszczające o delikatnie owocowym zapachu wyprodukowane w nowoczesnej formule typu MAXI-LIP, która zwiększa objętość ust. Wzbogacone są witaminą E i olejem z kiełków pszenicy, dzięki czemu regenerują usta i pozostawiają je intensywnie nawilżone.
Waga 4,5g, cena 9,99 zł.
Produkt dostępny w dziesięciu kolorach:









Lakiery do paznokci SENSIQUE COLOR with tefpoly®
Kolejna odsłona lakierów do paznokci z serii Color,pozbawionych szkodliwych substancji, takich jak toluen i formaldehyd. Nowoczesna formuła z tefpoly® przedłuża trwałość lakieru, pogłębia intensywność koloru i zapewnia efekt szklanego połysku.
Pojemność 10 ml. Cena 6,99 zł
Produkt dostępny w dwudziestu nowych kolorach:



















Czy wpadło Wam coś w oko? Skusicie się na którąś z propozycji marki Sensique??


4 komentarze:

  1. Ajjj chce szminke 4 i 5 . CUDA!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakieró do paznokci mam setki, a szminek i tak rzadko używam:) propozycje fajne, ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre kolory szminek i lakierów bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory niektórych szminek bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty