Strony

piątek, 28 sierpnia 2015

Testuję z Trusted Cosmetics: Sierpnio-mania testowania próbek

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o akcji testowania próbek, w jakiej wzięłam udział dzięki portalowi Trusted Cosmetics.
W moich łapkach pojawiły się cztery próbki:
Kremu do twarzy Argan & Goats The Secret Soap Store
Hydra-repair topical infusion capsules – intensywne, nawilżająco-regenerujące kapsułki (2szt.)
L'Ambre Ultra Hyaluronic Line Night Cream
L'Ambre Matting Make-Up

Opiszę każdą z próbek po kolei :)

Krem do twarzy Argan & Goats The Secret Soap Store

 W saszetce mieści się 4 ml kremiku o bardzo lekkiej konsystencji. Ma delikatny, bardzo przyjemny zapach, który pozostaje na skórze jeszcze chwilę po aplikacji. Na mój użytek ta próbeczka wystarczyła na dwie aplikacje, więc na każde użycie ok.2 ml. Zazwyczaj kremy z zawartością olejków potrafią zostawić tłusty film na skórze, jednak w przypadku tego kremu jest przeciwnie. Szybciutko się wchłania i kilka minut później nie ma już po nim śladu.
 Ładnie nawilża poprzez zawartość olejku arganowego. Oprócz niego znajdziemy olejek awokado, witaminę E czy proteiny mleka koziego. Jednym słowem, niezwykle bogaty skład, który polubi każdy typ cery, zwłaszcza przesuszona i wymagająca odpowiedniego nawilżenia.
Wszystkie składniki są pochodzenia roślinnego, co ucieszy wiele miłośniczek naturalnych kosmetyków. Jestem zadowolona :)

EmerginC hydra-repair topical infusion capsules

 Są to kapsułki, które mają za zadanie intensywnie  nawilżyć skórę. Stosuje się je miejscowo, więc każda z dwóch kapsułek wystarcza na ok. dwie aplikacje, czyli w sumie na cztery. Zawierają w składzie ekstrakt roślinny i ceramidy, które regulują skład lipidów. Konsystencja jest dość gęsta, jednak kilka minut po aplikacji warstwa znika i pozostaje jedynie gładziutka cera.
 Drugą kapsułkę zmieszałam z moim kremem nawilżającym i efekt także był zadowalający. Moja cera po jej zastosowaniu była świeża, nawilżona i bardziej napięta.  Z pewnością mogę polecić ten produkt osobom, których skóra wymaga rewitalizacji i ogólnego wzmocnienia.

L'Ambre Ultra Hyaluronic Line Night Cream

 Jest to regenerujący krem przeciwzmarszczkowy na noc. Dlatego dość sceptycznie podeszłam do tej próbeczki, ponieważ mam jedynie zmarszczki mimiczne. Saszetka kryje w sobie 2ml kremu, który wystarcza na jedną aplikację. Ma lekką konsystencję i przyjemny, nie drażniący zapach.
 Po wchłonięciu skóra jest bardziej napięta i gładsza. Zyskała na nawilżeniu i jędrności. Sądzę,że ta wersja kremu z kwasem hialuronowym zyskałaby wiele zwolenniczek wśród kobitek, które szukają kosmetyków do pielęgnacji cery dojrzałej.

L'Ambre Matting Make-Up 

 Jest to próbka bazy pod makijaż, która ma za zadanie matować cerę przez cały dzień. Tubeczka jest pojemności 2ml. Konsystencja jest gęsta o (o zgrozo!) ciemnej barwie :) jednak przy aplikacji kolor znika i stapia się z naturalnym kolorytem skóry. Wg mnie jest to kosmetyk bardziej na zasadzie kremów BB, a nie bazy czy podkładu. Owszem świetnie matuje, ale niedoskonałości nie są zakryte w nawet najmniejszym stopniu.

Testowałam odcień oznaczony numerkiem 3, a nawet nie widziałam efektu na mojej twarzy. Pory są mniej widoczne, ale szału większego nie ma. Znam inne bazy czy kremy BB, które gwarantują lepszy efekt za niską cenę.

Podsumowując, fajnie było uczestniczyć w akcji testowania próbek dla portalu Trusted Cosmetics. Jest to poniekąd odskocznia od większych pojemności kosmetyków i bardziej opieramy się na własnych przemyśleniach podczas maleńkiej ilości aplikacji :)

Zapraszam do odwiedzenia portalu Trusted Cosmetics: http://www.trustedcosmetics.pl/
Fanpage portalu : https://www.facebook.com/trustedcosmetics







1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty