Testuję z marką Mariza: Argan Luxury Care-Rewitalizujący szampon i regenerujące serum do włosów

Witajcie Kochani!

Pewnie znacie już markę Mariza? A jeśli nie to moja skromna osoba spróbuje przybliżyć Wam kilka rewelacyjnych kosmetyków pochodzących od tej właśnie marki.
 Tak firma mówi o sobie:
"Wytwórnia Kosmetyków Mariza została założona w 1988 roku. Jest polskim producentem kosmetyków pielęgnacyjnych oraz do makijażu.
Nasze produkty tworzymy w oparciu o wieloletnie doświadczenie oraz najnowsze trendy kosmetyczne we własnym laboratorium badawczo-rozwojowym. Są one wytwarzane z wysokiej klasy surowców kosmetycznych pochodzących z renomowanych firm, a szereg testów i badań oraz ścisła kontrola procesów produkcji zapewnia ich jakość i bezpieczeństwo. W staranny sposób wykorzystujemy to co daje nam natura i na co pozwala najnowsza wiedza kosmetologiczna,oddając w Państwa ręce wysokiej jakości produkty, przy zachowaniu ich przystępnych cen.
Obecnie, w naszej ofercie posiadamy się około 400 pozycji. Są to zarówno kosmetyki do pielęgnacji  twarzy, ciała oraz włosów, jak i szeroka gama produktów do makijażu, a także linie wód toaletowych i perfumowanych."

Do testu otrzymałam takie cudeńka:
A dzisiaj opowiem o szamponie oraz serum z linii Argan Luxury Care.

Rewitalizujący szampon do włosów

 Argan Luxury Care odżywczy szampon do włosów z olejkiem arganowym i migdałowym, który delikatnie myje i oczyszcza włosy, poprawia ich kondycję, przywraca blask i witalność. Wzbogacona formuła szamponu o olej arganowy i migdałowy oraz aloes, sprawia, że szampon odżywia, wzmacnia i nawilża włosy. Po zastosowaniu włosy stają się lśniące, miękkie i jedwabiście gładkie. Szampon Argan Luxury Care polecany jest szczególnie do włosów osłabionych, matowych i zniszczonych. Szampon nie zawiera silikonów, ani parabenów. Olej arganowy - działa odżywczo i regenerująco, wzmacnia i nawilża włosy, przywracając im elastyczność, miękkość i blask. Działa kojąco na skórę głowy. Olej migdałowy - doskonale pielęgnuje włosy przesuszone i matowe, zapewniając im gładkość. chroniąc przed wysuszeniem, oraz niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych.

MOJA OPINIA:

Szampon mieści się w smukłej butelce z aplikatorem w formie pompki. Do dyspozycji jest 250ml. Konsystencja jest gęsta, która bardzo dobrze się pieni, czym zyskuje na wydajności. Spodobał mi się delikatny, jakby kwiatowo-cytrusowy zapach kosmetyku. Pozostaje na włosach jeszcze przez jakiś czas, co mnie osobiści bardzo pasuje.

Świetnie oczyszcza czuprynę ;) i sprawia,że jest ona mniej podatna na puszenie czy elektryzowanie. Włosy są miękkie, lśniące i układają się bez najmniejszego problemu. Posiadaczki matowych,osłabionych czy zniszczonych kosmyków znajdą w nim ukojenie i w miarę regularnego stosowania rozwiązanie swojego problemu.  Jestem zachwycona działaniem tego szamponu i z ochota polecam:)

Regenerujące serum do włosów

 Regenerujące serum do włosów z olejami arganowym, migdałowym i winogronowym. Odżywia włosy, wzmacnia, wygładza ich strukturę oraz chroni przed uszkodzeniami. Szczególnie polecane do włosów matowych, osłabionych, zniszczonych a także na rozdwojone końcówki.
Działanie:
    regeneruje, wzmacnia oraz wygładza strukturę włosa,
    działa odżywczo i nawilżająco,
    zapewnia miękkość i jedwabistą gładkość,
    ułatwia rozczesywanie,
    chroni włosy przed uszkodzeniami.

MOJA OPINIA:

Serum mieści się w malutkiej buteleczce o pojemności 50ml. Aplikator jest w formie pompki, która nie zacina się i działa bez zarzutu. Kosmetyk jest gęsty i pięknie pachnie. Zależało mi na wzmocnieniu końcówek moich kosmyków oraz nawilżeniu skóry głowy. I tak też się stało przy pomocy tego serum. Przetestowałam na sobie już wiele kosmetyków z jedwabiem i innych, które miały za zadanie wzmocnić ogólną kondycję włosów.
  Jednak to serum bije na głowę większość produktów, które miałam już okazję poznać. Świetnie nawilża i nabłyszcza włosy,a także ujarzmia niesforne kosmyki. Świetnie regeneruje zniszczone i osłabione cebulki. Kosmetyk nie obciąża i nie przetłuszcza. Muszę jeszcze wspomnieć o niezwykłej wydajności produktu- wystarczy wycisnąć kilka kropelek i rozprowadzić na włosach. Jestem zachwycona działaniem tego serum.

Serdecznie dziękuję marce Mariza za możliwość poznania obu kosmetyków.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: http://www.mariza.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/Kosmetyki.Mariza



Komentarze

  1. Nie znam marki ale zaciekawiłaś mnie bardzo nią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ufam za bardzo firmą tj. Mariza, Avon, ale szczerze przyznam, że zaciekawilas mnie tym serum do wlosow: *

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ufam za bardzo firmą tj. Mariza, Avon, ale szczerze przyznam, że zaciekawilas mnie tym serum do wlosow: *

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam tą markę ale już dawno miałam coś z Marizy :) Bardzo fajne dostałaś produkty otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam produktów tej marki, wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  6. tez bym chetnie potestowała marize:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty z tego bloga

Testuję z Lane Perfumy Ambra: Czy dobry odpowiednik może być lepszy niż oryginał? OOO tak!

Testuję z Drogerią Internetową MISTIC: ECOCERA Puder Ryżowy & Puder Bambusowy- porównanie

Testuję z Nacomi: Naturalne Kosmetyki,czyli największy nasz skarb:)