Strony

czwartek, 2 kwietnia 2015

Testuję z marką Luvos Heilerde: Mniejsze wersje produktów do testu-recenzja mix

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić Wam mniejsze wersje produktów, jakie otrzymałam do wypróbowania od marki Luvos Heilerde.

Luvos Szampon z glinką mineralną przywracający równowagę

 Delikatnie oczyszcza włosy, nadając im zdrowy wygląd. Skomponowany na bazie ultra drobnej glinki mineralnej Luvos®, bogatej w wartościowe minerały i pierwiastki śladowe. Podczas mycia glinka wiąże nadmiar sebum, usuwa martwe łuski i zanieczyszczenia. Cenny olej z organicznego rzepaku chroni włosy przed przesuszeniem i łagodzi podrażnienia.
Szampon z glinką mineralną Luvos jest łagodnym preparatem, stabilizującym pH skóry głowy i przywracającym naturalną równowagę. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów, zwłaszcza przetłuszczających się i do włosów z łupieżem. Może być również używany do włosów farbowanych.
Szampon do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Szampon otrzymałam w tubce pojemności 30ml. Jest to wersja idealna do zabrania w podróż, kiedy mniejsze pojemności są przydatne naszej kosmetyczce. Kosmetyk jest gęsty i ma charakterystyczny zapach. Nie przeszkadzał mi on, ponieważ swoim działaniem zagwarantował pełną satysfakcję z użycia.
 Rewelacyjnie oczyszcza włosy oraz sprawia, że są one miękkie, bez problemu się rozczesywały i lepiej podatne na układanie. Tubka wystarczyła mi na 4 użycia, więc mogę śmiało stwierdzić, że szampon jest wydajny. Pierwszy raz miałam do czynienia z kosmetykiem do włosów z glinką, przez co jeszcze bardziej polecam wypróbowanie właśnie tej wersji.

Luvos Odżywczy Balsam do ciała

 Balsam przeznaczony do suchej, wymagającej a także do wrażliwej skóry. Zapewnia optymalną pielęgnację dzięki połączeniu ultra drobnej frakcji glinki obfitej w minerały oraz wielu cennych olejków takich jak Marula, sezamowy, z oliwek, z czarnuszki oraz z nasion lnicznika siewnego. Dzięki bogatemu składowi, balsam intensywnie nawilża i odżywia skórę, wzmacnia jej barierę ochronną oraz zwiększa elastyczność. Likwiduje suchość i napięcie skóry spowodowane przez opalanie lub codzienne prysznice. Może być stosowany na całe ciało, również do spierzchniętej skóry stóp.
Balsam do kupienia tutaj:KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Balsam, który się u mnie pojawił także kryje się w tubce pojemności 30ml. Ma lekką konsystencję, która bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na powierzchni skóry.
 Rewelacyjnie nawilża skórę i wpływa na dogłębne odżywienie. Suche miejsca znikają w oka mgnieniu, a na twarzy pojawia się uśmiech i zadowolenie. Rewelacja!

Pozostałe kosmetyki opiszę tylko w kilku słowach, ponieważ są to wersje "próbki". Wszystkie przetestowane przeze mnie saszetki wywołały same pozytywne wrażenia.  Zarówno maski, kremy tonujące, jak i krem są świetnej jakości.
Takie malutkie wersje są idealne, by sprawdzić, czy dany kosmetyk sprawdzi się na naszej skórze, czy jednak odpuścimy sobie zakup pełnowymiarowego opakowania. Ja osobiście uwielbiam mieć w zanadrzu kilka próbek, które mogę w każdej chwili użyć i nie martwić się,że jeśli produkt się nie sprawdzi, całe opakowanie będę musiała oddać komuś bliskiemu.
Dziękuję serdecznie marce Luvos Heilerde Kosmetyki naturalne z glinką za możliwość poznania wszystkich produktów.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej, gdzie możecie zakupić kosmetyku tej marki: http://naturvita.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/Luvos.Kosmetyki

5 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty