czwartek, 2 kwietnia 2015

Testuję z marką Luvos Heilerde: Mniejsze wersje produktów do testu-recenzja mix

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam przedstawić Wam mniejsze wersje produktów, jakie otrzymałam do wypróbowania od marki Luvos Heilerde.

Luvos Szampon z glinką mineralną przywracający równowagę

 Delikatnie oczyszcza włosy, nadając im zdrowy wygląd. Skomponowany na bazie ultra drobnej glinki mineralnej Luvos®, bogatej w wartościowe minerały i pierwiastki śladowe. Podczas mycia glinka wiąże nadmiar sebum, usuwa martwe łuski i zanieczyszczenia. Cenny olej z organicznego rzepaku chroni włosy przed przesuszeniem i łagodzi podrażnienia.
Szampon z glinką mineralną Luvos jest łagodnym preparatem, stabilizującym pH skóry głowy i przywracającym naturalną równowagę. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju włosów, zwłaszcza przetłuszczających się i do włosów z łupieżem. Może być również używany do włosów farbowanych.
Szampon do kupienia tutaj: KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Szampon otrzymałam w tubce pojemności 30ml. Jest to wersja idealna do zabrania w podróż, kiedy mniejsze pojemności są przydatne naszej kosmetyczce. Kosmetyk jest gęsty i ma charakterystyczny zapach. Nie przeszkadzał mi on, ponieważ swoim działaniem zagwarantował pełną satysfakcję z użycia.
 Rewelacyjnie oczyszcza włosy oraz sprawia, że są one miękkie, bez problemu się rozczesywały i lepiej podatne na układanie. Tubka wystarczyła mi na 4 użycia, więc mogę śmiało stwierdzić, że szampon jest wydajny. Pierwszy raz miałam do czynienia z kosmetykiem do włosów z glinką, przez co jeszcze bardziej polecam wypróbowanie właśnie tej wersji.

Luvos Odżywczy Balsam do ciała

 Balsam przeznaczony do suchej, wymagającej a także do wrażliwej skóry. Zapewnia optymalną pielęgnację dzięki połączeniu ultra drobnej frakcji glinki obfitej w minerały oraz wielu cennych olejków takich jak Marula, sezamowy, z oliwek, z czarnuszki oraz z nasion lnicznika siewnego. Dzięki bogatemu składowi, balsam intensywnie nawilża i odżywia skórę, wzmacnia jej barierę ochronną oraz zwiększa elastyczność. Likwiduje suchość i napięcie skóry spowodowane przez opalanie lub codzienne prysznice. Może być stosowany na całe ciało, również do spierzchniętej skóry stóp.
Balsam do kupienia tutaj:KLIK KLIK

MOJA OPINIA:

Balsam, który się u mnie pojawił także kryje się w tubce pojemności 30ml. Ma lekką konsystencję, która bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy na powierzchni skóry.
 Rewelacyjnie nawilża skórę i wpływa na dogłębne odżywienie. Suche miejsca znikają w oka mgnieniu, a na twarzy pojawia się uśmiech i zadowolenie. Rewelacja!

Pozostałe kosmetyki opiszę tylko w kilku słowach, ponieważ są to wersje "próbki". Wszystkie przetestowane przeze mnie saszetki wywołały same pozytywne wrażenia.  Zarówno maski, kremy tonujące, jak i krem są świetnej jakości.
Takie malutkie wersje są idealne, by sprawdzić, czy dany kosmetyk sprawdzi się na naszej skórze, czy jednak odpuścimy sobie zakup pełnowymiarowego opakowania. Ja osobiście uwielbiam mieć w zanadrzu kilka próbek, które mogę w każdej chwili użyć i nie martwić się,że jeśli produkt się nie sprawdzi, całe opakowanie będę musiała oddać komuś bliskiemu.
Dziękuję serdecznie marce Luvos Heilerde Kosmetyki naturalne z glinką za możliwość poznania wszystkich produktów.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej, gdzie możecie zakupić kosmetyku tej marki: http://naturvita.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/Luvos.Kosmetyki

5 komentarzy:

  1. Pierwszy raz spotykam się z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam tych produktów, ale jestem ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam, ale wygląda obiecująco

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale bardzo ciekawa się wydaje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Testuję z marką Phenicoptere: GLOV Travel Set – niezbędnik w każdej podróży

Witajcie Kochani! Firma Phenicoptere , producent GLOV, rękawic, które usuną makijaż i inne zabrudzenia skóry wyłącznie za pomocą wody, po...