Testuję z Eveline Cosmetics: Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1

Witajcie Kochani!

Czy mieliście już do czynienia z peelingiem przeznaczonym do pielęgnacji dłoni??? Ja spotykam go pierwszy raz, dlatego tym bardziej jego testowanie sprawiło mi jeszcze większą frajdę:) Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1 otrzymałam w ramach współpracy z marką Eveline Cosmetics.
Zanim przejdę do mojej opinii, informacje producenta:

Peeling do rąk z ekstraktem z wanilii 8w1

Innowacyjna formuła 8w1, bogata w składniki aktywne skutecznie pielęgnuje skórę dłoni i przywraca jej aksamitną gładkość.
Kompleksowe działanie 8w1:
1. Delikatnie oczyszcza i złuszcza martwe komórki naskórka. 2. Intensywnie nawilża. 3. Przywraca jedwabistą gładkość. 4. Regeneruje i odżywia. 5. Nadaje sprężystość i elastyczność. 6. Rozjaśnia przebarwienia. 7. Wyrównuje koloryt. 8. Koi i łagodzi podrażnienia.

TECHNOLOGIA YOUNG HAND & HYALURON™ odmładza i wygładza skórę dłoni oraz  przywraca jej głęboki poziom nawilżenia
RENEWAL HANDS COMPLEX™,OLEJEK ARGANOWY, MASŁO SHEA,bioHYALURON PLUS COMPLEX™, OLEJEK ZE SŁODKICH MIGDAŁÓW,EKSTRAKTY Z: MIODU, CYTRYNY,WANILII, DZIKIEJ RÓŻY, KAKAO, LUKRECJI; KOMPLEKS WITAMIN A+E+F.

 Peeling można kupić m.in. tutaj: http://sklep.eveline.eu/peeling-do-rak-z-ekstraktem-z-wanilii-8w1-p40849

MOJA OPINIA:

W smukłej, plastikowej tubce mieści się 75ml gęstego peelingu. Konsystencja jest idealna, by nie spływać z dłoni. Wewnątrz znajduje się ogromna ilość drobinek, które rewelacyjnie ścierają martwy naskórek i pozostawiają dłonie bardzo miękkie i delikatne.

Oprócz dobrego działania, kosmetyk daje nam piękny zapach. Podczas aplikacji na dłoniach pojawia się śliczny zapach wanilii i arganu. Połączenie to jest niesamowite i nawet po zmyciu produkt wyczuwalny jest na powierzchni skóry jeszcze przez ok. 2 godziny. W okresie jesienno-zimowym na moich palcach pojawiają się suche miejsca, których trudno mi się pozbyć. Jednak peeling marki Eveline pomógł mi rozwiązać mój problem, pozostawiając moje dłonie jedwabiście gładkie.
 Jestem bardzo zadowolona z efektu, jaki uzyskałam dzięki niemu. Działanie, wydajność i piękny zapach przemawiają za tym, że po skończeniu tubki, zakupię kolejną:)

Dziękuję serdecznie marce Eveline Cosmetics za możliwość poznania produktu. Niedługo kolejne recenzje.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki:
http://eveline.com.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/EvelineCosmeticsPoland

Komentarze

  1. też mam i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super,widzę,że marka ma coraz szersze grono wielbicielek:)

      Usuń
  2. uwielbiam tą firmę ale tego peelingu nie miałam jeszcze .

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego peelingu używam od jakiegoś czasu i bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała ta seria brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować, wcześniej miałam z innej serii i byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam krem z tej serii i zapach jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze peelingu do dłoni.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty z tego bloga

Testuję z Drogerią Internetową MISTIC: ECOCERA Puder Ryżowy & Puder Bambusowy- porównanie

Testuję z Lane Perfumy Ambra: Czy dobry odpowiednik może być lepszy niż oryginał? OOO tak!

Testuję z Nacomi: Naturalne Kosmetyki,czyli największy nasz skarb:)