Strony

niedziela, 1 lutego 2015

Testuję z KOSMED: Nail Care – serum ochronne do stóp i paznokci

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam przybliżyć kosmetyk, który swoim działaniem da ukojenie osobom borykającym się z grzybicą stóp czy paznokci. Otrzymałam je w ramach współpracy z marką KOSMED.
Informacje od producenta:

Nail Care – serum ochronne do stóp i paznokci

Nail Care – serum ochronne do stóp i paznokci  przeznaczone jest do ochrony i pielęgnacji stóp i paznokci ze skłonnością do grzybicy. Zawarte w preparacie składniki aktywne:

Łagodzą i usuwają objawy infekcji grzybiczych.
Przyspieszają regenerację skóry i płytki paznokci.
Działają bakteriobójczo, grzybobójczo i antywirusowo.
Delikatnie nawilżają i odżywiają skórę.
Działają odświeżająco.

Sposób użycia: Stosować na umytą i suchą skórę. Po nałożeniu delikatnie wmasować, pozstawić do wchłonięcia. Zabieg powtarzać codziennie do całkowitego ustąpienia objawów. Stosować profilaktycznie podczas korzystania z basenów i kąpielisk. Dokładną aplikację ułatwia wygodny w użyciu pędzelek.
Serum do kupienia tutaj: http://www.kosmed.pl/produkt-156.html

MOJA OPINIA:

Serum zamknięte jest w szklanej buteleczce pojemności 10ml. Aplikator w formie pędzelka jest wygodny w użyciu. Konsystencja jest płynna, podobna do olejków eterycznych, a takie też zawiera. Zapach jest intensywny i dość mocny, ale mnie to nie przeszkadza.
 Nakładając preparat na przykład na płytkę paznokcia wyczuwalny jest zapach składników aktywnych- olejku z drzewa herbacianego, rumiankowego i geraniowego. Mają one za zadanie usunąć objawy infekcji spowodowanych przez grzyby,a także nawilżyć skórę. Produkt ten stosowałam na stopy, kiedy miałam zamiar wybrać się na basen. Aplikowałam go także mojemu trzyletniemu synkowi na stopki, aby zabezpieczyć je przed bakteriami. Preparat stosuję także na paznokcie u rąk, ponieważ ładnie odbudowuje płytkę i regeneruje ją.
Nie zauważyłam podrażnienia ani u siebie, ani u synka, więc mogę śmiało stwierdzić, że nie uczula.  Jak już wspomniałam, polecam serum osobom, które walczą z grzybicą oraz tym, którzy chcą poprawić kondycję paznokci.
Dziękuję serdecznie marce KOSMED za zaufanie i możliwość poznania wyżej opisanego serum.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://www.kosmed.pl/
Oraz fanpage: https://www.facebook.com/KOSMED

5 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt szczególnie gdy regularnie chodzimy na basen gdzie o zarazki nie ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam go dostać, ale odmówiłam.
    Nie mam problemów z grzybicą na szczęście :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowałam się ze względów na ochronę na basenie.

    OdpowiedzUsuń
  4. brzmi ciekawie, powiem szczerze lepiej zapobiegać niż leczyć :) okres zimowy,sprzyja grzybicy, a wiadamo troszkę czasu do wakacji jest więc idziemy na basen i już.. "plaga złapała" ..dziękuje za radę, warto się zabezpieczać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja stosuję to w celu zapobiegania (produkt udało mi się dostać za darmo, ale wiem że jest niedrogi - 10zł :)). Na pewno będę stosował dalej. Świetnie sprawdza się w celach ochronnych, z tego co wiem to skutecznie walczy z grzybicą. Duży plus ode mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty