Strony

sobota, 31 stycznia 2015

Prezentuję firmę Gabler- Naturalnie z Warki: Sok jabłkowy, czyli sama natura:)

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam rewelacyjny i równocześnie bardzo zdrowy sok jabłkowy. Pochodzi od od firmy Gabler- Naturalnie z Warki.
Zanim przejdę do mojej opinii, informacje od producenta:

MOJA OPINIA:


Sok mieści się w aseptycznym woreczku i w kartonie. Posiada także specjalny kranik, który jest bardzo wygodny w użyciu oraz nie dopuszcza do przedostania się powietrza do wnętrza soku, które skróciłoby datę przydatności naszego soku. Sam karton można wykorzystać wielokrotnie, a wymienić jedynie worek z zawartością. Jest to duża oszczędność, która mnie osobiście bardzo się podoba.
W kartonie mieści się 5 l gotowego, świeżo wyciśniętego soku. Nie znajdziesz w nim chemii, sztucznych barwników i innych ulepszaczy. Nie jest także rozcieńczany (nie pochodzi z koncentratu), co znaczy, że w opakowaniu znajduje się tylko i wyłącznie najzdrowszy napój dla całej rodziny. Tłoczony jest ze świeżych jabłek, więc mamy pewność, że sok jest wyciśnięty tylko jakiś czas wcześniej.
 Woreczek 5 l mieści w sobie ok 8kg świeżo wytłoczonych jabłek. Jak dla mnie pozytywny obłęd !:) Sam proces nalewania soku z kranika jest czystą przyjemnością i nie sprawia nawet najmniejszego problemu. Nawet mój trzyletni synek sam sobie nalewał "Jego pyszny soczek!" :)
Po otwarciu naszego soku powinniśmy wypić go w ciągu trzech tygodni. U nas było to tylko kilka dni, ponieważ sok bardzo smakował zarówno mnie, mojej mamie, czy synkowi. Jego smak jest rewelacyjny! Lekko kwaskowaty, choć nadal pełen słodyczy jabłek Grójeckich.
Podsumowując, sok od marki Gabler jest niesamowicie zdrowy i pyszny. Nie znalazłam ani jednej wady, dlatego całym serduchem polecam !:) Gwarantuję, że będzie równie zadowoleni jak cała moja rodzina.


Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy Gabler-Naturalnie z Warki: http://gabler.pl/
Fanpage: https://www.facebook.com/GABLERpl

4 komentarze:

  1. Soczek mi znany i popieram każde twoje słowo, pyszny smak i zero zbędnych dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimny sok jabłkowy jest najlepszy na letnie upały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie muszę wypróbować, szczególnie, że lubię jabłka =D

    http://luxwell.blogspot.com/2015/01/long-absence.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych soków. Mój synuś uwielbia soki jabłkowe :) więc trzeba wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty