Strony

piątek, 5 grudnia 2014

Testuję z Sekrety Piękna: MAROKAŃSKI OLEJEK ARGANOWY - KREM DO RĄK

Witajcie Kochani!

Czy używacie kremu do rąk? Lub innego kosmetyku do pielęgnacji dłoni? Jeśli nie lub szukacie dobrego i odpowiedniej jakości,zapraszam do przeczytania mojej opinii o kremie marki Bottega Verde,który w swoim składzie zawiera marokański olejek arganowy i jaśmin pustynny.
Informacje od producenta:

MAROKAŃSKI OLEJEK ARGANOWY - KREM DO RĄK

 Z olejkiem arganowym i wyciągiem z jaśminu pustynnego (75 ml) ,regenerująco-odżywczy.

Krem do kupienia tutaj: KLIK

MOJA OPINIA:

Na początek przedstawię Wam najważniejsze właściwości olejku arganowego,który nazywany jest "płynnym złotem Maroka":
* chroni skórę przed przedwczesnym starzeniem się
*regeneruje i konserwuje skórę
*jest jednym z nielicznych olejków posiadających właściwości silnie nawilżające, ujędrnia i uelastyczniające skórę
*łagodzi nawet największe podrażnienia ma duże zdolności naprawcze i regenerujące skórę
*regeneruje, wzmacnia i pielęgnuje paznokcie
i wiele wiele innych. Jego zawartość w kosmetykach jest bardzo ważna. Olej agranowy jest bardzo cennym olejem,dlatego jest tak rozpowszechniony w kosmetologii.
Krem,który zagościł w mojej kosmetyczce znajduje się w wygodnej tubce pojemności 75ml. Aplikator typu "klik" jest najwygodniejszym sposobem wydobycia odpowiedniej dla nas ilości kosmetyku. Konsystencja jest lekka,nieco kremowa,co sprawia,że w ekspresowym tempie się wchłania. Nie lubię,kiedy krem klei się na powierzchni skóry,a w przypadku tego kremu mój problem się rozwiązał.
 Dłonie są miękkie,delikatne i nawilżone. I ten piękny zapach towarzyszący aplikacji! Nie potrafię dokładnie go określić. Najprawdopodobniej tak ładnie pachnie jaśmin pustynny;) Po rozsmarowaniu zapach pozostaje na dłoniach jeszcze przez dłuższy czas,co mnie osobiście bardzo się podoba.
 Już dawno nie trafiłam na tak trwale pachnący krem do rąk. I najważniejszy aspekt,czyli działanie. I tu miła niespodzianka. Od dawna nie kremowałam rąk,ponieważ po prostu tego nie potrzebowałam. A teraz,kiedy nadszedł okres jesienno-zimowy,a potem przesilenie wiosenne,nasze dłonie potrzebują trwalszej i bardziej kompleksowej pielęgnacji.
 Krem z olejkiem arganowym jest rewelacyjny. Krem jest idealny właśnie teraz, gdy skóra wymaga nieco więcej uwagi niż zwykle.
Polecam!!!

LUBISZ KOSMETYKI ? - Polub stronę Sekrety Piękna i bądź na bieżąco ze wszystkimi promocjami kosmetyków Bottega Verde KLIK
Strona internetowa wraz ze sklepem: KLIK


4 komentarze:

  1. szkoda ze nie moge wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego nie możesz??? Akurat teraz jest w promocyjnej cenie, zobacz sobie jak wejdziesz w link. Odezwij się do Pani Agnieszki może coś się uda ;)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty