Strony

sobota, 29 listopada 2014

Prezentuję kryształową biżuterię SPARK: Komplet z kolekcji BICONE

Witajcie Kochani!

Ten post miał pojawić się już wcześniej,ale jakoś zawsze miałam coś ważniejszego na głowie. A teraz jest dobry czas,aby pokazać Wam, jaki może być pomysł na prezent. Tak właśnie powstała moja opinia o komplecie od wspaniałej marki jubilerskiej, jaką jest marka SPARK.
Do tej pory mogliście zobaczyć recenzje kolczyków,bransoletek oraz zegarka.
Dzisiaj przyszedł czas na kolejna odsłonę tej biżuterii. Komplet Bicone,składający się z kolczyków oraz bransoletki.
Na początek oczywiście informacje od marki:
Bransoletka Bicone
Bransoletka wykonana ze srebra 925 oraz ekskluzywnych kryształów SWAROVSKI w kolorze Light Turquise - turkusowy i Crystal -przeźroczysty.
Długość bransoletki: 20 cm

Do kupienia tutaj: http://spark-shop.com/pl/p/Bransoletka-Bicone/2081

Kolczyki Bicone
Kolczyki wykonane ze srebra 925 oraz ekskluzywnych kryształów SWAROVSKI ELEMENTS w kolorze Light Turquise - turkusowy i Crystal - przeźroczysty.
Długość: 6.5 cm
Rozmiar kryształów: 5 mm – 8 mm

Do kupienia tutaj: http://spark-shop.com/pl/p/Kolczyki-Bicone/2082
MOJA OPINIA:
W moim domu znów zagościło zgrabne, stylowe pudełeczko,którego wnętrze olśniło mną bez końca.  Komplet,który pojawił się u mnie zawiera kolczyki oraz bransoletkę. Obie rzeczy wykonane są ze srebra najlepszej próby,czyli próby 925 oraz kryształów renomowanej marki Swarovski.
  Kryształy są w dwóch kolorach- Light Turquise oraz Crystal,czyli głęboki turkus i przezroczysty. Zarówno kolczyki,jak i bransoletka są niesamowicie starannie wykonane. Dbałość o każdy,nawet najmniejszy szczegół jest ogromna. Nosząc ten komplet, czuję się pewniejsza siebie.
Wiecie pewnie,jak pięknie mienią się kryształy w blasku słońca. Tak właśnie mieni się ten komplet. Jak większość kobiet od czasu do czasu uwielbiam błyszczeć. Kiedy tylko na ręce mam bransoletkę Bicone,a moje uszy zdobią kolczyki z tej serii, wiem,że przykuwam uwagę. I to jest rewelacyjne uczucie! Wiedzieć,że za dodatki mam tak wspaniały komplet,który zdobi każdą stylizację.
Zakochałam się do reszty w tej kolekcji, do której dokupić można jeszcze naszyjnik. Ale nawet bez naszyjnika całość prezentuje się po prostu pięknie. Nie potrafię opisać słowami, jak bardzo cieszę się,że mogę znów prezentować tak wspaniałą markę jubilerską.
Serdecznie dziękuję marce SPARK za zaufanie i możliwość poznania tego cuda.

Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki: http://spark-shop.com/

Fanpage: KLIK

6 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty