Strony

poniedziałek, 1 września 2014

Testujemy z Lansinoh: Próbki kosmetyków i chusteczki

Witajcie Kochani!

Dzisiaj zaprezentować Wam chcę kosmetyki,które otrzymałam dla Fabisia od marki Lansinoh.
Na początek jednak co nieco informacji o marce:
W Lansinoh, wiemy, że oprócz rzetelnych informacji i dostępu do wiedzy, matki powinny mieć również możliwość korzystania z produktów najwyższej jakości - pomocnych przy karmieniu piersią. Firma Lansinoh jest jednym z wiodących producentów w Europie i na świecie, oferując szeroką gamę produktów począwszy od 100% czystej, hypoalergicznej lanoliny Lansinoh, poprzez wkładki laktacyjne, laktatory i akcesoria do przechowywania pokarmu.
A teraz moja opinia o poszczególnych kosmetykach i chusteczkach:

Naturalne Mydełko Lawendowe

Kombinacja delikatnych, naturalnych składników do mycia i pielęgnacji bez przesuszania skóry.Idealne mydełko.Delikatna formuła. Kojąco-uspokajająca Lawenda
MOJA OPINIA:
Mydełko jest niewielkich rozmiarów,a przez to jest bardzo poręczne. Można zabrać je ze sobą wszędzie,ponieważ zajmuje mało miejsca. Pieni się nie tak bardzo jak inne mydełka,ale podoba mi się jego naturalność. Produkt nie wysusza skóry,więc nie bałam się zastosować go u mojego małego atopowca. Lawenda zawarta w składzie jest delikatnie wyczuwalna,ale pozostaje na skórze przez chwilę po kąpieli. Jest delikatne i bezpieczne dla wrażliwej skóry.

Szampony & Płyny do Mycia

Czas kąpieli jeszcze nigdy nie był tak przyjemny... głowa, ramiona, kolana i stopy... suuuper!
Przystępny cenowo bestseller.Szampon i płyn co mycia ciała 2 w 1.Łagodna i delikatna formuła
.
MOJA OPINIA:
Do testu otrzymaliśmy próbki o zapachu-Organiczna mandarynka. Zapach jest dokładnie taki,jak nazwa wskazuje. Płyn bardzo dobrze się pieni,co rysuje uśmiech na twarzy mojego synka.
 Konsystencja jest lekka i przyjemnie pachnąca,a sama kąpiel jest rewelacyjną zabawą.

Płyny do kąpieli

Orzeźwiający zapach, dużo piany i dokładne mycie – wszystko w jednym czasie.Dużo piany do zabawy w kąpieli. Zawiera naturalny hibiskus,rumianek lub lawendę.Duża ilość w niskiej cenie.
MOJA OPINIA:
Do testu otrzymaliśmy próbki o zapachu-Organiczny rumianek. Płyn jest delikatny i nie szczypie w małe oczka. Zapach jest śliczny i unosi się podczas kąpieli w całej łazience. Oprócz zapachu, otrzymujemy także kosmetyk,który jest bezpieczny dla dziecka i łagodzi podrażnienia.
  Mojemu synkowi spodobała się ogromna ilość piany,a mnie jako rodzicowi, bezpieczny skład oraz gwarancja nawilżenia skóry.

Lanolina Lansinoh

Lanolina Lansinoh jest najczystszą lanoliną na świecie, stworzoną specjalnie z myślą o leczeniu podrażnionych i popękanych brodawek.

Jak działa?
Lanolina Lansinoh działa na zasadzie leczenia podrażnień skóry poprzez nawilżanie. Badania dowiodły, że metoda ta stwarza dużo korzystniejsze środowisko dla popękanej skóry, zapobiegając tworzeniu się strupków i zgrubień i znacznie przyśpieszając proces gojenia.
Dodatkową istotną korzyścią leczenia podrażnień skóry poprzez nawilżanie o jest to, że przynosi ono natychmiastową ulgę w bólu i co za tym idzie pozwala na komfortową kontynuację karmienia.
Lanolina Lansinoh wpływa korzystnie również na inne dolegliwości skórne. Poleca się ją szczególnie do stosowania przy swędzących rozstępach, popękanych ustach, zapaleniu pieluszkowym, drobnych skaleczeniach, oparzeniach, otarciach, suchości skóry na łokciach, piętach i kolanach, dla ochrony przed pęcherzami na stopach (nałóż lanolinę 2 godziny przed wyjściem na spacer) i przy skórze narażonej na stres.
MOJA OPINIA:
Ja próbki,które otrzymałam zastosowałam w inny sposób. Działa kojąco na spękane usta, nawilża skórę,zwłaszcza w okolicach rozstępów. Smarowałam nią także ciałko synka po kąpieli w miejscach najbardziej narażonych na suchość. Jest kosmetykiem uniwersalnym,więc polecam stosować lanolinę zarówno przez młode mamy,jak i każdą kobietę.

Nawilżające chusteczki pielęgnacyjne z dodatkiem lanoliny Lansinoh

Idealne do pielęgnacji skóry niemowląt. Z dodatkiem lanoliny Lansinoh, która posiada właściwości łagodzące podrażnienia skóry. Nie zawierają dodatku alkoholu. Zapakowane w lekki, wygodny w użyciu podajnik. Każde opakowanie zawiera 70 sztuk chusteczek.
MOJA OPINIA:
Opakowania,które otrzymałam mieściły po 5 pojedynczych chusteczek. Idealnie mieściły się do podróżnej torby dla mojego synka.
  Przydały się podczas wycieczki w góry,kiedy nie było możliwości umyć rąk synkowi czy oczyścic twarzy. Są delikatne i ślicznie pachną.

Serdecznie dziękuję za zaufanie i możliwość współpracy. Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej marki Lansinoh: http://www.lansinoh.pl/
oraz fanpage: https://www.facebook.com/LansinohPoland

4 komentarze:

  1. Nie znam firmy, zaciekawiłaś mnie bardzo chusteczkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Najbardziej zaciekawiły mnie chusteczki. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakiś czas temu czytałam na jakimś blogu recenzje produktu tej firmy i biła negatywna. Teraz po przeczytaniu Twojej opinii z chęcią się skuszę.
    www.kajatestuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. mandarynka musi pachnieć obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty