Strony

niedziela, 14 września 2014

Testuję dla portalu Udziewczyn.pl : PharmaCF No 36 Odświeżający dezodorant & Zmiękczający krem do stóp

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o kolejnych produktach marki PharmaCF serii No 36. Pod lupę idą: zmiękczający krem do stóp praz dezodorant odświeżający. Kosmetyki te otrzymałam w ramach współpracy z portalem Udziewczyn.pl.
Zacznę właśnie od dezodorantu:

PharmaCF, No 36, Odświeżający dezodorant z talkiem do stóp

 Chroni przed nadmierna potliwością, otarciami i podrażnieniami,pozostawiając skórę świeżą,suchą i jedwabiście gładką.Preparat zawiera talk,który absorbuje nadmiar wilgoci,dzięki czemu eliminuje ryzyko rozwoju bakterii odpowiedzialnych za powstawanie nieprzyjemnego zapachu.Formuła dezodorantu została wzbogacona o szałwię lekarską o działaniu antybakteryjnym i przeciwgrzybicznym oraz olejek miętowy, który przyjemnie chłodzi i relaksuje stopy,zapewniając uczucie świeżości i komfortu nawet przez cały dzień.
Sposób użycia: Przed użyciem energicznie wstrząsnąć pojemnikiem,następnie rozpylać na stopy z odległości 15 cm i poczekać do całkowitego wyschnięcia.

MOJA OPINIA:

Jest to produkt,w  który zwłaszcza w okresie letnim powinien zaopatrzyć się prawie każdy.
Zazwyczaj nie używam tego typu kosmetyków, ponieważ ich zwyczajnie nie potrzebuję. Ale jest to bardzo dobra alternatywa dla osób, które chcą właśnie odświeżyć stopy i sprawić, aby były chronione przed nieprzyjemnym zapachem.
 Kosmetyk znajduje się w poręcznej butelce z dobrym atomizerem,który nie zacina się. Zawartość talku chroni skórę stóp przed otarciami,odparzeniami  i przykrym zapachem. Aplikacja jest przyjemnością, dezodorant szybko się wchłania.Stosowanie jest szybkie, komfortowe i higieniczne. Po aplikacji stopy są świeże przez kilka godzin, u mnie trwało to przez 5-6 godzin. Zapach także jest przyjemny i świeży. Kosmetyk jest idealny podczas wysokich temperatur,ponieważ wykazuje działanie chłodzące dzięki olejkowi miętowemu zawartemu w składzie. Bardzo dobry kosmetyk!

Krem zmiękczający No.36

Problem suchych i szorstkich stóp rozwiąże zawarty w kremie zmiękczającym No. 36 – kwas mlekowy. Jego aktywne działanie odżywia skórę pozostawiając ją miękką i elastyczną. Olej konopny i słonecznikowy, alantoina i lanolina, posiadające silne właściwości regenerujące i regulujące gospodarkę wodną intensywnie zmiękczą uporczywy naskórek naszych stóp. Ich działanie zapobiega twardnieniu skóry. Lekka konsystencja kremu sprawia, że nie pozostawia on uczucia tłustości i szybko się wchłania. Regularne stosowanie kosmetyku pozostawia skórę naszych stóp miękką, gładką i elastyczną.

MOJA OPINIA:

Jest to kolejny krem z serii No. 36,który udowodnił mi,że na prawdę działa. Od dawna w mniejszym lub większym stopniu walczę z problemem szorstkości stóp.
 Jednak kwas mlekowy zawarty w składzie kremu sprawił,że moje pięty odzyskują dawny wygląd. Skóra jest miękka i bardzo gładka. Krem ma bardzo lekką konsystencję, która momentalnie wchłania się w skórę. Zapach także jest przyjemny i delikatny.
 Moje stopy wyglądają teraz znacznie lepiej niż dotychczas. Krem jest rewelacyjny!:)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn.pl za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanych produktów.

 Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

8 komentarzy:

  1. Lubie kosmetyki tej firmy, nie są mega drogie, a dość dobre :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno i drugie by mi się przydało ;) Zwłaszcza spray, bo nawet zimą mam problemy z poceniem :(

    OdpowiedzUsuń
  3. spay by sie przydał :) kremy lubie raczej owocowe i pachnące ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych kosmetyków, ale może się skuszę w niedalekiej przyszłości na ten krem. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam przyjemność testować callusan który sprawdza się przy łuszczycy oraz atopowym zapaleniu skóry. Pierwszy problem dotyczy mnie, a drugi mojej koleżanki. U obu z nas widać zadowalające efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty