Strony

piątek, 26 września 2014

Prezentujemy markę Buba: Komplecik idealny na jesień

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chcemy wraz z Fabisiem pokazać Wam,jaki świetny komplecik mieliśmy okazję "testować". Otrzymaliśmy go od marki Buba, która tworzy same rewelacje dla dzieci:)
A tak Buba mówi o sobie:
"Buba to ubranka szyte z miłości do najmniejszych rozrabiaków. Wygodne, stylowe i idealne do brojenia. Zresztą, jeśli broić, to tylko z Bubą :) "

 NASZA OPINIA:

Fabiś dostał komplecik- czapeczkę i chustkę. A taki jest skład materiałowy kompleciku: dzianina dresowa 96%bawełna, 4% elastan.
  Już dawno mój synek nie wyglądał tak świetnie podczas spacerów czy wyjść na podwórko. Zarówno czapeczka,jak i chustka jest grafitowa z jasno-szarym logo Buby na przodzie. Jest to wg mnie rewelacyjne rozwiązanie, ponieważ od razu logo kojarzy się z nazwą marki. Komplet ma bardzo dobre wykończenie, nic się nie pruje ani nic nie ucierpiało podczas harców mojego smyka.
 Czapeczka ładnie się rozciąga i dopasowuje do małej czy większej główki.Szwy nie uciskają i nie krępują ruchów dziecku.  Chustkę możemy dowolnie zawiązać na szyjce,albo nawet użyć jej zamiast czapki w ciepłe dni.
Kolorystycznie zestaw taki pasuje i dla chłopca i dla dziewczynki, ponieważ grafit czy szary są neutralnymi odcieniami. Mój synek bardzo polubił ten zestaw. Kiedy wychodzimy na dwór mówi " Mama załóż mi Bubę":)
Wszelkie zabawy nie spowodowały żadnego uszczerbku na kompleciku. Czapeczka i chustka posłużą nam pewnie jeszcze na wiosnę,albo i dłużej,co bardzo mnie cieszy.
Buba tworzy śliczne rzeczy-czapeczki,kominy,szlaczki, bluzeczki i wiele innych cudeniek. Polecam serdecznie! Wykonanie na bardzo wysokim poziomie i kontakt z klientem bardzo dobre:)

Serdecznie dziękujemy Bubie za zaufanie i możliwość pokazania na blogu zestawu. Synek go pokochał:)

Zapraszamy do odwiedzenia fanpage Buby, gdzie możecie zobaczyć wszystkie cuda i złożyć zamówienie: https://www.facebook.com/Bubabroi

3 komentarze:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty