Strony

sobota, 9 sierpnia 2014

Testuję z Credo PR: Żel Aloe Vera GorVita i Mgiełka Solankowa GorVita

Witajcie Kochani!

Dzisiejszy post będzie poświęcony kosmetykom,które otrzymałam w ramach współpracy z agencją Credo PR. A są to : GorVita, Aloe Vera, Żel aloesowy oraz Mgiełka solankowa 215ml.
Zacznę od mgiełki:

GorVita Mgiełka solankowa 215ml

Mgiełka solankowa przeznaczona jest do pielęgnacji skóry całego ciała.

Zawarta w składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki, wodorowęglanowo-chlorkowo-sodowa-bromkowo-jodkowo-borowa lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, stosowana od lat w balneologi jako naturalny i skuteczny środek pomocny przy problemach skórnych, wzbogacona o naturalne ekstrakty aloesu i lawendy wykazujące działanie synergiczne, znajduje zastosowanie jako środek wspomagający przy problemach skóry trądzikowej, łojotoku, łuszczycy, grzybicy, świerzbie i alergii skórnej.
Zmniejsza potliwość skóry oraz neutralizuje zapach potu. Stosowana regularnie poprawia ogólny wygląd skóry i opóźnia procesy starzenia. Przyśpiesza wydalanie toksyn i regenerację naskórka.

 Mgiełka polecana szczególnie:
        do pielęgnacji skóry trądzikowej
        przy łuszczycy, grzybicy, świerzbie
        przy zmianach alergicznych skóry
        do pielęgnacji skóry głowy
        do codziennej pielęgnacji skóry

Zastosowanie:

Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb rozpylić mgiełkę na skórę i pozostawić do wyschnięcia. Preparat można stosować przez dłuższy czas.

MOJA OPINIA:

Mgiełka solankowa jest moim odkryciem. Dotąd nigdy nie spotkałam się z takim wyrobem medycznym,który byłby miałby aż tak duży wachlarz zastosowań. Mgiełka zamknięta jest w wygodnej butelce z zamknięciem-rozpylaczem.Zapach jest stonowany,delikatny,wyczuć można aromat lawendy i ziół.
  Produkt jest bardzo wydajny,ponieważ wystarczy dwa-trzy psiknięcia,aby pokryć docelowe miejsce delikatną,lekką i wodnistą substancją. Jej działanie potwierdziło kilka osób,które uczestniczyło w moim teście. Wyrób aplikowałam ja na skórę wrażliwą,skłonną do podrażnień, mój mąż,który walczy z łuszczycą na dłoniach oraz mój tata,który walczy z wysypkami na plecach.
  Cała nasza trójka potwierdza wszechstronne działanie tego wyrobu medycznego. Mgiełka solankowa wykazuje działanie oczyszczające i bakteriobójcze. Mój mąż zauważył poprawę wyglądu dłoni i zmniejszenie ran,spowodowanych łuszczeniem i pękaniem skóry. Tata spostrzegł,że jego plecy mniej się pocą,a przez to wysypka zmniejszyła swoją objętość i skóra jest w lepszym stanie. Ja mgiełkę stosowałam na twarz,przez aplikacją kremu.
 Spodobało mi się to,że pory rozszerzają się,aby przyjąć mikroelementy zawarte w składzie i poprawiło się ukrwienie skóry. Mgiełka użyta np.po demakijażu nawilża skórę i regeneruje ją. Bardzo dobrym zastosowaniem tego wyrobu jest aplikacja przed posmarowaniem skóry różnego rodzaju maściami,ponieważ dokładnie oczyszczona powierzchnia skóry,lepiej wchłania produkty do stosowania na powierzchni naskórka. Z pełnym podziwem polecamy każdemu!!!

GorVita, Aloe Vera, Żel aloesowy

Biologicznie aktywne składniki zawarte w żelu wnikają głęboko w strukturę skóry, przywracając jej jędrność i odpowiednie nawilżenie. Działanie aloesu wspomaga bogata w mikroelementy i biopierwiastki, a szczególnie jod i kwas metaborowy wykazujący działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne, lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka.
 Preparat polecany szczególnie:
 - po oparzeniach słonecznych i termicznych,
- po ukąszeniach owadów,
- przy opryszczce, trądziku,
- przy odleżynach, krwiakach, bliznach,
- przy zmianach alergicznych skóry,
- przy grzybicy, łuszczycy,
- do codziennej pielęgnacji skóry

Skład: Aqua (modyfikowany roztwór leczniczej wody: wodorowęglanowo - chlorkowo - sodowej, bromkowo - jodowo - borowej z Uzdrowiska Rabka S.A.), Aloe Vera (Aloe Barbadensis) Extract, Propylene Glycol, Gliceryne, Symphytum Officinale Extract, D-Panthenol, Carbomer, Triethanolamine, Allantoin, DMDM Hydantoin.

MOJA OPINIA:

Żel zamknięty jest w plastikowej tubce z zamknięciem typu "klik" o pojemności 100ml. Konsystencja jest lekka i  żelowa o przyjemnym,słodkim zapachu. Szybko się wchłania i nadaje się do użycia pod makijaż.Kosmetyk ten stał się jednym z moich ulubieńców. A zawdzięczam mu wszechstronne zastosowanie i uniwersalność. Rewelacyjnie działa na twarz,ciało i włosy.Skład jest naturalny,jest po prostu idealny dla wymagających osób.
 Nie znalazłam żadnego minusa,odkąd go stosuję.  Oczywiście wielkim plusem jest fakt,że marka GorVita jest naszą rodzimą marką. Może zastąpić nam zarówno krem do twarzy,balsam do ciała i odżywkę do włosów.  Ja stosowałam go także jako mieszankę z glinką. Mieszanka żelu aloesowego i glinki jest rewelacyjna dla skóry. Składniki aloesowe są także zbawienne dla skóry głowy.Odżywia cebulki i pobudza je do wzrostu. Żel nie uczula,nie podrażnia,więc można go stosować przy każdym typie skóry,nawet tej wrażliwej i atopowej.
Ciało aplikowane kosmetykiem staje się nawilżone i gładkie. Polecam każdemu,nawet wymagającemu klientowi:)

Dziękuję serdecznie agencji  Credo PR za zaufanie i możliwość współpracy.
Strona internetowa agencji: http://www.credopr.pl/

4 komentarze:

  1. Zaciekawiła mnie ta mgiełka. Gratuluję współprac. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa ta mgiełka, nie słyszałam wcześniej o czymś takim;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten żel aloesowy i jest fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowała mnie Mgiełka Solankowa :) Ciekawy produkt :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty