Strony

środa, 20 sierpnia 2014

Testuję z Chantal: Zestaw prezentowy do włosów Sessio Moisture

Witajcie Kochani!

Dzisiaj zapraszam Was na moją opinię o zestawie do włosów,który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Chantal.

Do testu otrzymałam-Zestaw prezentowy do włosów Sessio Moisture:
Na początek co nieco informacji o firmie:
Firma Chantal powstała w 1989 roku i od początku swego istnienia zajmuje się produkcją kosmetyków.
Najpierw były to wyroby perfumeryjne i kosmetyka dekoracyjna, jednak już od początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku głównym kierunkiem rozwoju firmy stała się kosmetyka do włosów.
W oparciu o receptury tworzone we własnym laboratorium uruchomiona została produkcja wielu cenionych dziś nie tylko na rynku polskim preparatów kosmetycznych. Obecnie, misją firmy jest tworzenie wysokiej jakości produktów do koloryzacji i pielęgnacji włosów, zachowując konkurencyjną cenę.
W asortymencie firmy znajdują się trwale koloryzujące farby do włosów, rozjaśniacze, płyny do trwałej ondulacji,odżywki, szampony,oraz produkty do stylizacji włosów.
Firma wytwarza swoje wyroby zarówno dla konsumentów indywidualnych jak również profesjonalne kosmetyki przeznaczone dla salonów fryzjerskich - linię PROSALON.


Zestaw prezentowy Sessio Moisture

  Zestaw produktów polecany do codziennej pielęgnacji o włosów suchych, łamliwych oraz z rozdwajającymi się końcówkami. Zawarte w produktach ekstrakty z alg i marakui pomagają odzyskać włosom prawidłowy poziom nawilżenia oraz nadają im elastyczność i sprężystość. Proteiny soi odżywiają i wygładzają włosy, dzięki czemu nie elektryzują się, łatwiej się rozczesują i układają. Regularne stosowanie produktów przywraca włosom zdrowy wygląd, witalność i połysk.
 W skład zestawu wchodzą:
    Szampon nawilżający 275 g
    Odżywka dwufazowa 200 g
Zestaw do kupienia tutaj: KLIK
A teraz informacje o każdym z kosmetyków:

Sessio Professional MOISTURE- Szampon nawilżający do włosów suchych.

 Przeznaczony do włosów suchych, łamliwych oraz z rozdwajającymi się końcówkami.Zawiera wyciąg z alg, który przywraca włosom właściwy poziom nawilżenia.Dzięki ekstraktowi z marakui włosy stają się miękkie, gładkie i lśniące.
Proteiny soi w widoczny sposób wygładzają łuskę włosa, ułatwiają rozczesywanie.

MOJA OPINIA:

Kiedy otrzymałam przesyłkę,zachwyciło mnie już samo opakowanie z zawartością. Idealnie nadaje się na prezent. Dbałość o szczegóły widać gołym okiem.
Oba kosmetyki są bardzo solidnie wykonane. Szampon znajduje się w smukłej,plastikowej butelce z wygodnym zamknięciem typu "klik". Jest to najwygodniejsza forma zamknięcia,ponieważ nawet jedną ręką możemy wydobyć odpowiednią dla nas ilość kosmetyku. Konsystencja szamponu jest lekka i kremowa. Bardzo dobrze się pieni i aplikacja jest czystą przyjemnością.
  Oczywiście zakochałam się w zapachu,który jest delikatny,ale wyrazisty podczas masowania skóry głowy. Już podczas tej czynności,włosy stają się miękkie i gładkie w dotyku. Po spłukaniu są gładkie i lśniące. Łatwo się układają i nie puszą się. Włosy są wygładzone,błyszczące i nie elektryzują się.

Sessio Professional MOISTURE- Dwufazowa odżywka nawilżająca do włosów suchych

 Lekka odżywka nawilżająca o natychmiastowym działaniu, przeznaczona do włosów suchych i łamliwych.Zawarte w odżywce ekstrakty z alg i marakui, gwarantują prawidłowy poziom nawilżenia oraz odpowiednią elastyczność i sprężystość włosom szorstkim w dotyku.Proteiny soi odżywiają i wygładzają włosy, dzięki czemu nie elektryzują się, łatwiej się rozczesują i układają. Filtr UV chroni przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Nie obciąża włosów.

MOJA OPINIA:

Odżywka znajduje się w butelce z bardzo profesjonalnym aplikatorem. Rzadko spotykam kosmetyki do pielęgnacji włosów,które są tak solidnie i estetycznie wykonane. Od razu widać,że odżywka jest w formie dwufazowej. Należy nią wstrząsnąć przed użyciem,aby uzyskać jednolitą konsystencję.
 Jest to kosmetyk,który nie wymaga spłukiwania,więc oszczędza nam wiele czasu. Na mokre włosy aplikujemy mgiełkę,która sprawia,że włosy stają się miękkie i odżywione. Odżywka wzmacnia także działanie szamponu,więc razem tworzą idealny duet.
Podsumowując: Stosując zestaw Chantal codziennie,moje włosy zyskały na wyglądzie i "żywotności". Oczekiwałam wzmocnienia i ogólnej poprawy kondycji-i taki właśnie efekt uzyskałam,co bardzo mnie cieszy. Moje włosy są nawilżone,a zawarte w składzie proteiny soi oraz ekstrakt z alg i marakui dodały im lekkości i nie obciążyły ich. Fryzura łatwiej się układa,a włosy są zadbane i piękne.
  Jestem bardzo zadowolona,ba! Nawet zachwycona zestawem Sessio Moisture.
Serdecznie dziękuję firmie Chantal za zaufanie i możliwość poznania zestawu,który wzmocnił moje włosy.

Strona internetowa firmy Chantal: http://www.chantal.com.pl/
Profil na FB: https://www.facebook.com/chantal.kosmetyki

8 komentarzy:

  1. O jak się tu ładnie u Ciebie zrobiło !
    widzę że eksperymentujesz z szablonem , teraz jest bardziej przejrzyście
    Też muszę zabrać się za swój,ale muszę mieć więcej czasu!
    Lubię kosmetyki do włosów Chantal, są dośc tanie, a fajnie się sprawdzają

    http://aneczkaa123.blogspot.com/2014/08/powiew-jesieni-czyli-kilka-propozycji.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne opakowanie, rzeczywiście nadaje się na prezent :)
    Jeszcze nie nigdy nie używałam tych kosmetyków, ale chyba czas je wypróbować :D
    http://alicja-alix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa opinia, ja mam inny typ włosów więc u mnie by się nie sprawdziły, jednak z chęcią zerknę na inne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny zestawik, też taki chce przetestować :))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że ten zestaw się sprawdził. Może kiedyś go wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na prezent, niedrogi i porządny zestaw. Bardzo lubię tą nawilżającą serię Chantal Sessio, bardzo wydajna odzywka dwufazowa o bardzo przyjemnym zapachu, szampon niestety wykończyłam szybciej. Ogólnie kosmetyki są super, dobrze nawilżają włosy, maska jest boska, polecam:) Zuza

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw o super działaniu, polecam. Bardzo dobrze nawilża włosy, ładnie pachnie, ułatwia rozczesywanie. Kosmetyki są wydajne, cena bardzo na tak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestawik. Ja mam akurat serię arganową z Chantal i jestem z niej bardzo zadowolona. Muszę przyznać, że coś co mnie urzeka w tej marce to właśnie ładne, eleganckie i praktyczne opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty