Strony

poniedziałek, 16 czerwca 2014

Poczuj się piękna z RevitaLash! Moje wrażenia z testowania:)

Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z nietypowym postem oraz wspaniałą współpracą,jaką udało mi się nawiązać dzięki mojej wytrwałości. Na myśli mam markę RevitaLash. 



Już na samym początku współpracy,jeszcze zanim otrzymałam przesyłkę,przeczytałam wiele informacji o tej marce. Trafiłam na artykuł,gdzie opisana jest historia marki oraz wynalazca receptury Revitalash - Doktor Michał Brinkenhoff.
"Był to specjalny prezent dla jego żony Gayle, która zachorowała na raka piersi. Agresywna chemioterapia uszkodziła jej piękne rzęsy, które stały się rzadkie i kruche.Idea produktu narodziła się z miłości męża do żony, który chciał pomóc żonie w powrocie do zdrowia. Dziś produkt jest dostępny dla wszystkich kobiet, które chcą mieć piękne rzęsy.
Gayle i Michał Brinkenhoff przeznaczają część dochodu ze sprzedaży Revitalash na badania dotyczące raka piersi oraz inicjatywy edukacyjne z tym związane."
    ”Często czujemy się bezradni, gdy ktoś, kogo kochamy cierpi. Jestem bardzo szczęśliwy, że mogłem pomóc mojej żonie w powrocie do zdrowia. Patrzyłem jak cieszy się ze swoich pięknie wyglądających rzęs i nabiera sił do walki z chorobą.”
    Dr Michał Brinkenhoff

        
  RevitaLash reprezentowany przez firmę Plazanet w Polsce wspiera działalność ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń “Amazonki”. Promuje informacje na temat profilaktyki raka piersi oraz zdrowego stylu życia oraz współorganizuje ogólnopolską akcję “Zdrowy nawyk, zdrowe piersi.”

Jak sami widzicie,marka RevitaLash oprócz wspaniałych kosmetyków,które potrafią zdziałać cuda,szerzy profilaktykę badania piersi i walkę z rakiem piersi. Sądzę,że jest to wspaniała inicjatywa!

A teraz przejdźmy do najważniejszej części mojej recenzji. Przedstawię Wam produkty,które otrzymałam do testu:
1. Spotlight Highlighting Pencil- Zaczarowany ołówek do rozświetlania urody RevitaLash®
2.Perfect Primer-RevitaLash® -Perfect Primer zapewnia początek dla wspaniałego wyglądu rzęs. Niebieski kolor dodaje blasku.
3.Volumizing Mascara-Mascara od Revitalash® - innowacyjny tusz do rzęs.
Przedstawię Wam na początek informacje od producenta na temat każdego z produktów a potem zamieszczę swoją opinię o tych przełomowych kosmetykach:)

Spotlight Highlighting Pencil



 Zaczarowany ołówek do rozświetlania urody RevitaLash®
Dzięki RevitaLash® Spotlight Highlighting Pencil optycznie powiększymy oczy, nasze cienie i róż będą idealnie trzymały się przez cały dzień, a usta staną się bardziej wydatne.
Neutralny kolor jest odpowiedni dla wszystkich odcieni skóry. Zawiera witaminę E i aloes, które odżywiają skórę wygładzają oraz wspomagają proces odnowy.
    Używany według instrukcji wystarcza na 3 miesiące.

Magiczne triki Spotlight Highlighting Pencil

TRIK 1 : Efekt promiennego odmłodzenia na dzień i blask w makijażu wieczorowym – delikatnie wetrzyj pod łukiem brwiowym.
TRIK 2 : Zlikwiduj cienie pod oczami, powiększ oczy i nadaj im blasku – zastosuj w wewnętrznym kąciku oka.
TRIK 3 : Stwórz perfekcyjny makijaż oka, który utrzymuje się cały dzień – zastosuj na powiekę samodzielnie lub jako bazę pod cień.
TRIK 4 : Naturalny optyczny lifting i rozświetlenie – zastosuj na kość policzkową tak aby uzyskać wspaniałe rozświetlenie, możesz nałożyć jeszcze warstwę różu.
TRIK 5 : Pełne i naturalnie uwydatnione usta – zastosuj na dolną i centralną część wargi.
Zalety produktu
    &utrzymuje się i działa przez 12 godzin
   & pozwala natychmiast uzyskać intensywny efekt samodzielnie lub jako warstwa bazy z pudrem, błyszczykiem lub cieniem
    &w parze z kosmetykami nawilżającymi umożliwia gładkie, komfortowe aplikowanie na skórę
   & rozświetla oczy, kości policzkowe, usta oraz łuk brwiowy długotrwałym kolorem
  &  nie jest lepki, nie wysusza skóry

Bezpieczna formuła
   & Przebadany dermatologicznie
  &  Testowany klinicznie
  &   Hypoalergiczny
  &  Nie podrażnia
   & Nie testowany na zwierzętach

Produkt do kupienia tutaj: http://sklep.revitalash.pl/produkty-revitalash/25-revitalash-spotlight-pencil.html

Zdjęcie pierwsze- powieka+kącik oka



 Zdjęcie drugie- kąciki oka







Zdjęcie trzecie-cień nałożony na Spotlight Highlighting Pencil

Zdjęcie czwarte- Pencil zaaplikowany na usta i na to delikatna aplikacja bezbarwnego błyszczyka


MOJA OPINIA:

Sekretem tego kosmetyku jest jego uniwersalność-to niewątpliwie największa zaleta. W jednym produkcie znajdziemy korektor, rozświetlacz, lekki bronzer na kości policzkowe,bazę pod cienie lub nawet sam cień i jeszcze wiele innych zastosowań. Może także służyć do konturowania twarzy,a także zastąpić każdej z nas szminkę. Mało? Jak dla mnie wystarczająco dużo,aby w kosmetyczce znalazła się właśnie ta kredka. Po co nam wiele kosmetyków,które mają spełnić wyżej wymienione przeze mnie właściwości,kiedy w naszej kosmetyczce może zagościć jeden kosmetyk o tak wielu właściwościach i zastosowaniach.
Użycie tej kredki powoduje,że twarz wygląda na promienną, pełną życia i witalności. Jeśli chodzi o trwałość-producent pisze o 12 godzinach, sądzę natomiast,że wytrzymuje o wiele dłużej! Cały dzień spokojnie wytrzymuje w miejscach zaaplikowanych. Kosmetyk jest bardzo wydajny (1g), ja stosuję go już od prawie miesiąca,a wiem,że jeszcze na długo pozostanie w moim użyciu,ponieważ do makijażu wystarczy jedno pociągnięcie w wybranych miejscach.
Bardzo podoba mi się kolor pencil'a. Nie potrafię go dokładnie określić,może perłowy byłby tutaj dobrym określeniem-jest przepiękny! Jeśli chcemy nadać delikatny kolor wystarczy jedno pociągnięcie.Jeśli chcemy zaszaleć, wystarczy drugie krycie,a efekt murowany! Sztyft ten jest bardzo napigmentowany i zawiera delikatne drobinki rozświetlające,które nie są widoczne. Po aplikacji twarz pięknie odbija światło i staje się pięknie "opalona" w miejscach aplikowania.
Najbardziej podoba mi się aplikacja w kącikach oczu i delikatne zastosowanie na dolnej powiece. Idealne jest także rozświetlenie na kościach policzkowych oraz na usta z dodatkiem błyszczyka-piękny efekt! Kiedyś słyszałam o jeszcze jednym zastosowaniu tego typu kosmetyku- może służyć jako rozświetlenie i uwydatnienie ust poprzez zastosowanie na łuku kupidyna nad ustami.
Jak widać, Spotlight Highlighting Pencil jest niesamowitym kosmetykiem, powinien znajdować się on w każdej kobiecej kosmetyczce. A może macie jeszcze inne zastosowanie tego kosmetyku???

Perfect Primer




RevitaLash® Perfect Primer zapewnia początek dla wspaniałego wyglądu rzęs. Niebieski kolor dodaje blasku.RevitaLash® Perfect Primer pielęgnuje i przygotowuje rzęsy do aplikacji tuszu. Wygładza rzęsy ułatwiając nałożenie maskary. Pokrywa rzęsy jedwabiście matową formułą, dzięki której tusz trzyma się lepiej. Niebieski kolor sprawia, że oczy wyglądają na większe i bardziej błyszczące. Podkreśla kolor oczu i wzmacnia kolor tuszu. Odżywia rzęsy i chroni je przed łamaniem.
    Zwiększa efekt Twoich rzęs. Podwaja objętość rzęs. Podkręca i układa rzęsy. Potęguje efekt tuszu do rzęs i wydłuża jego trwałość.
Jak stosować?
Nałóż warstwę RevitaLash® Perfect Primer i natychmiast, gdy baza jest jeszcze wciąż mokra, nakładaj ulubiony kolor Mascara by RevitaLash.
RevitaLash® zwierciadłem Twoich oczu…
Bezpieczna formuła
   & Przetestowana dermatologicznie
   & Przetestowana oftalmologicznie
   & Bezzapachowa
Produkt do kupienia tutaj: http://sklep.revitalash.pl/produkty-revitalash/12-revitalash-volumizing-primer.html

MOJA OPINIA:




Primer jest początkiem do idealnego wyglądu rzęs!
Już sam wygląd opakowania wywołał u mnie efekt WOW! Bardzo ekskluzywne opakowanie to niezwykle pozytywna cecha idealnej marki. Primer zamknięty jest w smukłym, utrzymanym w srebrnej kolorystyce opakowaniu. Szczoteczka idealnie dopasowuje się do każdej,nawet najmniejszej rzęsy.Dobrze rozczesuje rzęsy,nie sklejając ich. Aplikacja nie sprawia najmniejszego problemu. Kolor jak widzimy jest zabójczy, piękna głębia niebieskości,pięknie wygląda na rzęsach nawet już bez dodatku tuszu. Sam w sobie daje bardzo ładny efekt. Primer ułatwia aplikację tuszu . Aksamitna formuła zapewnia lepszą przyczepność tuszu do rzęs. Jest bardzo pomocny w okresie letnim,kiedy tusze często "spływają" pod wpływem temperatury. Primer bardzo uwydatnia kolor oczu,co jest dodatkową zaletą.  Bardzo polubiłam tą bazę głównie za właściwości pielęgnacyjne. Zauważyłam piękne wydłużenie oraz podkręcenie moich rzęs.  Baza nie podrażnia oczu,co niestety robi wiele tego typu kosmetyków. Dobrze się zmywa,nie kruszy się i nie powoduje,że tusz będzie się nam sypał.


Volumizing Mascara




 Mascara od Revitalash® - innowacyjny tusz do rzęs.
Specjalna receptura produktu oraz zaprojektowana do niej szczoteczka maksymalizuje wygląd Twoich rzęs. Będą wyglądać one jeszcze pełniej i bardziej kusząco niż kiedykolwiek.
Używany razem z RevitaLash odżywką sprawia, że rezultaty są olśniewające.
    Pojemność – 7.39 ml. Odcienie: brązowa Expresso oraz czarna Raven.
Produkt do kupienia tutaj: http://sklep.revitalash.pl/produkty-revitalash/18-czarna-mascara-revitalash-raven.html

MOJA OPINIA:




 

Co mnie bardzo zaskoczyło to pojemność opakowania- 7,39ml to bardzo dużo jeśli chodzi o mascary. Kolejnym plusem jest długa data przydatności. Kolor jest intensywnie czarny, iście kruczoczarny! Wspaniale pogrubia i wydłuża każdą,nawet pojedynczą rzęsę. Zauważyła,że mascara ma inną od wszystkich dostępnych na rynku konsystencję,a mianowicie jest ona bardziej "lekka" i mokra,sprawia,że rzęsy są jedwabiście gładki jak nigdy dotąd. Dokładnie pokrywa rzęsy i szybko schnie. Nie musimy bać się efektu "pandy" pod oczami,jak w przypadku niektórych mascar. Ładnie wydłuża,pogrubia i wraz z Primerem uwydatnia rzęsy. Zauważalny jest także efekt otworzenia oka,co bardzo mnie ucieszyło,bo często mam problem z jego uwydatnieniem.
Łatwo poddaje się zabiegowi demakijażu,bez problemu się zmywa w całości.

A tutaj makijaż wykonany z pomocą marki RevitaLash:




PODSUMOWUJĄC: Już jak otrzymałam przesyłkę,byłam bardzo pozytywnie zaskoczona. Przesyłka rewelacyjnie zapakowana,ledwo ją otworzyłam:) Każdy kosmetyk osobno zapakowany folią i w pudełeczku. Pełen profesjonalizm,w każdym calu!
Serdecznie dziękuję marce RevitaLash za zaufanie i możliwość przetestowania tych wspaniałych produktów!!!
Zapraszam do odwiedzenia profilu RevitaLash Polska na FB: https://www.facebook.com/RevitaLashPolska
Tam także poprzez sklep on-line możecie zakupić te cudeńka;)



4 komentarze:

  1. Zawsze miałam zdrowe i długie rzęsy i na szczęście nie jest mi potrzebna ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolorki, natomiast jeśli chodzi o tusz, to nie jest mi on potrzebny, ponieważ mam swoje naturalnie długie rzęsy. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  3. pozazdraszczam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestowałabym odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty