Strony

czwartek, 5 czerwca 2014

Nominacja do LBA- kolejne podejście:)

Witam Kochani po raz drugi już dzisiaj:)


Zostałam kolejny raz nominowana to LBA (LIEBSTER BLOG AWARD). Cieszę się bardzo:)
A zostałam nominowana przez Karolinę  z bloga
http://nieidealniezidealnizowana.blogspot.com/

Dziękuję CI serdecznie za nominację;) Już chyba 3 razy byłam nominowana,więc tylko odpowiem na pytanie, nie będę nikogo nominować :)



1) Jaki jest najlepszy kosmetyk jaki udało Ci się kupić w tym roku?
Hmm... było ich kilka,ale chyba perfuma Mexx Dangerous Woman,która najpierw dostałam od męża jako prezent,a potem kupiłam sama następną buteleczkę:)
2) Ile pieniędzy jesteś w stanie wydać na jednorazowych zakupach kosmetycznych?
Ojejku,duuuużo:) Ale staram się nie wydawać więcej niż 200zł. Choć w tym zawsze znajdą się jakieś kosmetyki dla synka i męża,więc się nie liczy:D
3) Kupujesz kosmetyki zaufanych firm, czy wolisz próbować różnych?
Uwielbiam próbować różności,ale znane mi i zaufane firmy są na pierwszym miejscu.
4) Wolisz kosmetyki do pielęgnacji, czy te z kolorówki?
Tutaj chyba odpowiem pół na pół. Pięlęgnacja jest dla mnie bardzo ważna, a kolorówka jest nieodłącznym elementem fajnego makijażu:)
5) Jak dbasz o swoje włosy?
Maski,odżywki, olejowanie, dobre szampony, jakieś kuracje jeśli na takie trafię. Trochę już  moje biedne włosy przeszły ze mną przez farbowanie,więc teraz staram się wynagrodzić im te katowanie.
6) Największy bubel tego roku?
O dziwo na taki jeszcze nie trafiłam,fajnie co?:D
7) Ile czasu zajmuje Ci zakup jednego produktu?
Jestem w zasadzie ekstremalna jeśli chodzi o zakupy kosmetyków, wpadam jak błyskawica i wypadam. Ale jeśli chodzi o zakup jakiejś części garderoby czy buty to już gorsza sprawa:) Mąż odpada przy każdych wspólnych zakupach.
8) Co Cię zachęca do kupna danego produktu?
Na pewno uwagę przyciąga jakieś fajne opakowanie, kolorystyka, pewnie też atrakcyjna cena,choć nie zawsze na to zwracam uwagę. Jeśli słyszałam wiele dobrych słów o danym kosmetyki, raczej staram się po niego sięgnąć,aby na sobie go przetestować.
9) Ile czasu zajmuje Ci codzienna pielęgnacja?
To zależy od tego,czy gdzieś wychodzę,czy nie. Najczęściej rano- krem+makijaż,wieczorem-pielęgnacja włosów,maseczka kilka razy w tygodniu, kremik na noc-jakieś pół godziny.
10) Jaki kosmetyk jest na szczycie Twojej chciejlisty?
Jest wiele takich kosmetyków:) Jak każda kobieta chcę otaczać się najlepszymi kosmetykami z najwyższej półki. Chciałabym,aby w moje ręce trafił jakiś rewelacyjny podkład,który pomimo swojej wielkiej ceny,będzie idealny.
11) Co się zmieniło w Twoim życiu odkąd prowadzisz bloga?
Najważniejsze jest to,że nie boję się już tak ludzi:) Wyrażam swoje zdanie, stałam się bardziej otwarta na ludzi i krytykę.


2 komentarze:

  1. Kipam calma i ridam Twój blog :D
    Dziękuję za odpowiedzi ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnej nominacji :) ja też zawsze staram się by nie wydać więcej niż 200 zł na kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty