Zapowiedź trzech recenzji oraz NIESPODZIANKA :)

WITAJCIE KOCHANI!

DZISIAJ MAM DLA WAS ZAPOWIEDŹ TRZECH NOWYCH WSPÓŁPRAC ORAZ NIESPODZIANKĘ,ALE TO NA KONIEC:)


Zacznę od przesyłki do dalszej współpracy od Skarby Afryki:



Otrzymałam do testu glinkę zieloną oraz żółtą,które są w 100% naturalne. Już się cieszę na testowanie;)


Kolejną przesyłkę otrzymałam od Fitomed. To także jest kontynuacja współpracy,co bardzo mnie cieszy. Otrzymałam do testu MÓJ KREM NR 9. Karotenowy odcień słoneczny odżywczo-nawilżający do cery mieszanej.



I ostatnia,ale jaka przyjemna przesyłka od marki Biocosmetics Polska. Produkt,który otrzymałam to: MASECZKA ALGOWA PRZECIWZMARSZCZKOWA I NA POPĘKANE NACZYNKA - ACEROLA PEEL-OFF MASK + VIT.C


  

A TERAZ PRZYSZEDŁ CZAS NA NIESPODZIANKĘ:) MAM DLA WAS KOSMETYKI,KTÓRE BĘDZIECIE MOGLI OTRZYMAĆ W PIERWSZYM ROZDANIU NA MOIM BLOGU:) SPONSOREM JEST BIOCOSMETICS POLSKA.

KONKURS JEST W FAZIE PRZYGOTOWYWANIA PRZEZE MNIE;) A NAGRODĄ BĘDZIE ZESTAW TAKICH OTO KOSMETYKÓW:


POSTARAM SIĘ JUŻ JUTRO WYSTARTOWAĆ Z ROZDANIEM,WIĘC ZAGLĄDAJCIE DO MNIE:) 


Komentarze

  1. Gratuluję kontynuacji współprac;) a rozdanie zapowiada się ciekawe;)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współprac, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy ! :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję Ci współprac! :D Widać, że Twój trud włożony w prowadzenie tego bloga się opłacił :)

    http://dawidkwiatkowski-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za takie miłe słowa:)

      Usuń
  5. Gratuluję współprac :* Jestem ciekawa jak się sprawdzi żółta glinka, jeszcze nigdy o niej nie słyszałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także pierwszy raz na taką trafiłam:)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tej maski algowej ;)
    Pozdrawiam liczę na szybką recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super współprace czekam na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne współprace! gratki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten krem Fitomed to może być coś dla mnie. Mam cerę mieszaną i bezskutecznie poszukuje dobrego kremu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje współprac! Fajna ta glinka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty z tego bloga

Testuję z Lane Perfumy Ambra: Czy dobry odpowiednik może być lepszy niż oryginał? OOO tak!

Testuję z Drogerią Internetową MISTIC: ECOCERA Puder Ryżowy & Puder Bambusowy- porównanie

Testuję z Nacomi: Naturalne Kosmetyki,czyli największy nasz skarb:)