Strony

niedziela, 4 maja 2014

Testuję z Tajemnice Maroka: NATURALNY OLEJEK ARGANOWY KOSMETYCZNY, BIOLOGICZNY



Witajcie Kochani!
Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o wspaniałym olejku arganowym, który testuję już prawie trzy tygodnie.
Otrzymałam go w ramach współpracy z Tajemnice Maroka:


Link do sklepu internetowego: http://tajemnicemaroka.com/


Jak przy każdej recenzji zamieszczę na początek informacje od producenta. Jest tego sporo,ale nie chcę nic skracać,ponieważ opis związany jest z historią drzew arganowych oraz zastosowaniem tegoż olejku. 

NATURALNY OLEJEK ARGANOWY KOSMETYCZNY, BIOLOGICZNY:
Przedstawiamy Państwu jeden z najlepszych kosmetyków o wspaniałym, wielorakim oddziaływaniu na skórę. Obecnie znany i doceniany na całym świecie a od niedawna w Polsce. Olej arganowy kosmetyczny polecamy do codziennego stosowania do ciała oraz do demakijażu. Wspaniale pubudza krążenie krwi, wpływa odmładzająco na skórę, nadając jej niepowtarzalny wygląd, jest rewelacyjnym dodatkiem do maseczek.
Oferowany zimnotłoczony, nierafinowany olej arganowy ze świeżych orzechów, jest nazywany "płynnym złotem" i zaliczany do jednych z najdroższych olejów na świecie, głównie ze względu na jego ograniczoną dostępność (wyłącznie tereny Maroko) oraz pracochłonny czas pozyskiwania (ręcznie). Obecnie coraz częściej olej wytwarzany jest w laboratoriach i poddawany filtrowaniu. Olejki te różnią się w niewielkim stopniu kolorem i zapachem.
Do celów spożywczych stosuje się olej z prażonych orzechów arganowych, który posiada niższe wartości pielęgnacyjne i nie jest polecany jako składnik kosmetyków. Naturalny olej arganowy otrzymywany jest wyłącznie z nieobrabianych chemicznie, świeżych orzechów arganowych. Drzewo arganowe rośnie w ekologicznie czystym środowisku, na obszarze wpisanym w 1998 roku na listę rezerwatów biosferycznych UNESCO.
Próby sadzenia drzew arganowych w innych krajach nie powiodły się. Drzewo arganowe - to krzewiaste, cierniste, wiecznie zielone drzewo, które można spotkać tylko w południowym Maroko, w regionie rozciągającym się od Essaouira na północy kraju aż po Sacharę na południu. Powierzchnię lasów arganowych szacuje się na 800.000 ha, a ich liczbę na ponad 2 mln. Drzewa arganowe lubią suche gleby, rosną w temperaturze od 3 do 50 C na wysokościach do 1500m. Potężne korzenie sięgają do 30 metrów w głąb, co pozwala im czerpać wodę na wysuszonych terenach. Drzewo arganowe żyje od 125 do 500 lat. Pierwsze owoce wydaje w wieku 40 - 60 lat. Są one większe od oliwki, z zewnątrz pokryte grubą, gorzką skórką, która otacza słodko pachnący ale nieprzyjemny w smaku miąższ. W środku owocu znajduje się twardy orzech, z którego wytłacza się cenny olej arganowy. 100% bio-czysty olej arganowy natura prosto z Maroka już w sklepie Tajemnice Maroka.
Olej arganowy jest nieocenionym składnikiem kosmetyków, znany jest także jako eleksir młodości: zalecany w walce ze zmarszczkami, przedwczesnym starzeniem się skóry, doskonały dla cery dojrzałej, dzięki naturalnym antyoksydantom chroni organizm przed wolnymi rodnikami, wzmacnia włosy i paznokcie, ma duże zdolności naprawcze, regenerujące skórę, chroni przed działaniem szkodliwych dla cery czynników zewnętrznych jak: klimatyzacja w domu, w samochodzie, słońce, wiatr, zimno, stres... Pomaga zredukować zmarszczki przez odbudowę warstwy hydrolipidowej, przez co udaje się zachować młodzieńczy wygląd skóry, ma właściwości silnie nawilżające, dogłębnie nawilża, ujędrnia i napina skórę. Olej arganowy tajemnica Berberów ma również szerokie zastosowania w dermatologii, gdyż pomaga w problemach skórnych oraz w działaniach terapeutycznych, wspomaga kruche, rozdwajające się paznokcie, nawilża suche i zniszczone włosy, nawilża suchą skórę głowy, doskonały do masażu, który rozluźnia spięte i bolące mięśnie, pomaga w leczeniu reumatyzmu, przyśpiesza gojenie ran, pęknięć skóry, rozstępów, blizn, poparzeń, skuteczny w walce z trądzikiem, łuszczycą, egzemą.
Olej arganowy to Maroka tajemnica, który jest sam w sobie tajemnicą ze względu na swoje naturalne piękno. Stosowanie go nie powoduje skutków ubocznych. Nie znajdziesz na świecie drugiego takiego naturalnego cudu z koncentratem natury słońca i energii. Prezentujemy Państwu 100% naturalny olejek arganowy w najczystszej postaci. Dziś sklep Tajemnice Maroka oddaje w Państwa ręce tajemnice urody berberskich kobiet od wieków - olej arganowy, który gwarantujemy jako w 100% naturalny.
Zastosowanie olejku arganowego:
WŁOSY: Umyj włosy, lekko osusz ręcznikiem, następnie niewielką ilością olejku posmaruj skórę głowy i rozprowadź na całej długośći włosów. Delikatnymi kolistymi ruchami opuszków palców wykonaj masaż skóry głowy. Dla wzmocnienia efektu załóż czepek foliowy lub owiń głowę ręcznikiem. Minimalny czas trzymania kompresu to 1 godzina, najlepsze rezultaty daje trzymanie całą noc. Po tym czasie umyj włosy szamponem, który zwykle stosujesz, a w końcówki wetrzyj minimalną ilość olejku.
Częstość stosowania zależy od indywidualnych potrzeb włosów. W efekcie włosy są bardziej nawilżone, błyszczące i wzmocnione, a końcówki nie rozdwajają się.
SKÓRA: Zazwyczaj stosowanie nie różni się od stosowania kremów i balsamów do ciała. Olejek traktuje się jako skoncentrowane serum, na noc w większej ilości bez dodatkowych kosmetyków, na dzień w niewielkiej ilości przed położeniem kremu. Ze względu na niewielką zawartość tłuszczy szybko się wchłania nie powodując zabrudzeń odzieży. Można używać olejku arganowego do całego ciała w czystej postaci lub mieszając z naszym ulubionym balsamem. Najlepiej stosować go po kąpieli na lekko wilgotne ciało. Masaż ciała olejkiem przynosi ukojenie spiętym mięśniom, rozluźnia je a skórę napina. Jest świetnym antidotum na spękane i suche usta, wystarczy je tylko posmarować.
PAZNOKCIE: Niewielką ilość olejku najlepiej podgrzanego wmasować w rozdwojone paznokcie. Stosowany na dłonie pozwala utrzymać na długo skórę rąk nawilżoną i pozbawioną przebarwień. Nasze certfikaty: ECO CERT, USDA ORGANIC, AGRICULTURE DE MAROC.



MOJA OPINIA:
Wiemy doskonale,że to,co naturalne, jest najlepsze dla nas i naszej skóry.
Taki właśnie jest olejek arganowy od tajemnice Maroka. W 100% naturalny. Przetestowałam go w sposób, jaki opisuje producent, czyli na włosy,skórę i paznokcie.
Kiedy rozpakowałam przesyłkę, buteleczka z olejkiem znajdowała się w czarnym woreczku,który wspaniale ozdobił całość i dodał buteleczce elegancji.
Olejek zamknięty jest w eleganckiej szklanej buteleczce o pojemności 30ml. Wyprodukowany został w Maroku, stamtąd też został sprowadzony do Polski. Zapach olejku jest jakby neutralny, kolor „słomkowy”. Rewelacyjnym plusem wg mnie jest kroplomierz umieszczony w nakrętce. Odkręcając olejek możemy wymierzyć tyle kropelek kosmetyku, ile chcemy. Tym sposobem nie zmarnujemy ani kropli tego „słonecznego cuda” .
Przejdę teraz do zastosowania olejku:
  • Jako kosmetyk do twarzy- Stosowałam go jako element demakijażu, krem i serum, zarówno na dzień, jak i na noc. Doskonale wiemy,że stosując wszelkiego rodzaju olejki potrzeba chwili na to,aby tego typu kosmetyk mógł dotrzeć do głębszych warstw skóry. Mimo tego, olejek wchłania się w ekspresowym tempie. Miałam poczucie,że skóra mojej twarzy „spija” kosmetyk. Olejek każdorazowo nawilża skórę, koi podrażnienia, regeneruje oraz odżywia zmęczoną makijażem cerę. Jest zbawieniem dla każdej,a zwłaszcza suchej cery. Kilka wymierzonych kropel umieszczonych na wacik kosmetyczny jest rewelacyjnym środkiem do demakijażu i oczyszczenia całej twarzy. Po codziennym stosowaniu olejku zauważyłam,że oczyszcza pory i sprawia,że skóra staje się elastyczna i bardziej jędrna.
  •  Jako kosmetyk do ciała-  Najczęściej stosowałam go po kąpieli.Olejek mieszałam z moim kokosowym balsamem,lub w czystej postaci bezpośrednio na ciało. Skóra po kuracji olejkiem arganowym jest niesamowicie miękka i gładka. Kiedy miałam więcej czas dla siebie, robiłam masaż ciała wcierając go delikatnie. Jest przydatny także dla suchych, pękających ust- już jedna,dwie krople tchnęły nowe życie w moje usta.
  •   Jako kosmetyk do włosów- Po umyciu włosów i lekkim ich osuszeniu wcierałam kilka kropel w skórę głowy,a także na całej długości włosów. Po wykonaniu masażu głowy, robiłam kompres wg zaleceń producenta. Owijałam głowę ręcznikiem i czekałam godzinę lub zakładałam foliowy czepek i zostawiałam kurację na włosach na całą noc. Po kuracji myłam głowę szamponem, który stosuję codziennie. Efekt? Brak łamiących się i rozdwojonych końcówek, włosy pełne blasku, nawilżone,błyszczące i zregenerowane.
  • Jako kosmetyk do pielęgnacji paznokci- tę metodę zastosowałam tylko kilkakrotnie. Jednak i ta metoda jest bardzo skuteczna. Podgrzewałam kilka kropel olejku i wcierałam w skórę dłoni i w paznokcie. W rezultacie skóra dłoni jest nawilżona przez bardzo długi czas i jest pozbawiona przebarwień.
Reasumując, olejek arganowy od Tajemnice Maroka jest jednym z niewielu typowo naturalnych kosmetyków, które miałam okazję przetestować na sobie. Jestem pod wrażeniem efektu, jaki zdziałał ten kosmetyk na moich włosach, skórze i paznokciach. W jednym kosmetyku znajduje się tyle zastosowań. Jest to bardzo wygodny i uniwersalny kosmetyk dla osób, które lubią mieć kilka kosmetyków w jednym. Ten olejek jest najlepszym przykładem na to,że naturalne kosmetyki produkowane są  z substancji otrzymywanych wyłącznie z natury.

8 komentarzy:

  1. Jejku, ten olejek dla mnie jest idealny z tego co tutaj wyczytałam. Jestem alergiczką i używam tylko naturalnych peelingów, maseczek, a teraz jeszcze taki olejek na moją suchą skórę.. muszę jeszcze o nim poczytać, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam go! Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  3. O mamo kosmetyk dla mnie :-) może wreszcie coś pomoże moim włosom. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle o nim słyszałam, że chyba w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc, to zachęciłaś mnie do kupna tego :)
    Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o tym olejku, świetny post. ;)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty