Strony

piątek, 4 kwietnia 2014

Be Happy!

Witajcie Kochani!

Co u Was nowego?

U mnie cały czas tak samo:) Miałam mieć dzisiaj teorię,ale przełożoną mam na jutro. Ale mimo to mam dzisiaj wiele do zrobienia.
Przez płyty (dwie),które nie działały mi na moim laptopie byłam zmuszona zakupić nowy laptop! Cieszę się,ale to zbędny wydatek niestety. Byłam zmuszona i dlatego zdecydowałam się na zakup. Tak więc skrobię do Was z nowego Lenovo:D

"...po­daruj uśmiech swój, tym których na­pot­kałeś na ja­wie i w swym śnie, a może ktoś ska­zany na sa­mot­ność, og­rze­je się twym ciepłem, za­pom­ni o kłopotach... "



Dzisiaj chciałam Wam troszkę pomarudzić o byciu uśmiechniętym;)
Moim zdaniem uśmiech to bardzo,bardzo pozytywny element nas samych:)
Ja osobiście uwielbiam się uśmiechać,zauważyłam,że Fabiś także ma tą cechę.
A Wy lubicie się uśmiechać?


"Nig­dy nie przes­ta­waj się uśmie­chać, na­wet jeśli jes­teś smut­ny, po­nieważ nig­dy nie wiesz, kto może się za­kochać w twoim uśmiechu. "



 
Miłego dnia Kochani!!! <3


6 komentarzy:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty