Strony

czwartek, 12 lipca 2018

Testuję z marką Souvre: Pierwszy przegląd kosmetyków z kolagenem naturalnym

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kilka kosmetyków z kolagenem naturalnym, jakie poznałam dzięki Pani Agnieszce, która jest członkiem firmy Souvre. Jestem w trakcie testów trzech pełnowymiarowych produktów do twarzy i ciała, a w tym poście przybliżę Wam co nieco o 7 kosmetykach, które otrzymałam w mniejszej pojemności.

Takie cuda dostały się w moje ręce:
Już niebawem poznacie efekty, jakie uzyskałam z trio marki Souvre. Ale o tym w następnym poście.

Dziś skupię się na tych maluszkach, które są świetną alternatywą na wszelkiego rodzaju wyjazdy.  W mniejszych słoiczkach pojemności 5 ml znalazły się: żel do włosów i paznokci, krem odżywczy na dzień, krem regenerujący na noc, żel do twarzy platinum oraz serum z witaminami A+E. W Większych zaś buteleczkach pojemności 25 ml znalazłam: żel do mycia twarzy, szampon wzmacniający oraz odżywkę wzmacniającą.

Żel do włosów i paznokci ma przezroczystą formułę, nieco gęstą. Słoiczek 5 ml wystarczył mi na trzy aplikacje na końcówki włosów. Ładnie domyka łuski włosów, jednocześnie nie sklejając ich.
Krem odżywczy na dzień ma kremową, delikatną konsystencję. Jest lekki i szybciutko się wchłania. Skóra po jego zastosowaniu jest miękka w dotyku, nawilżona i odżywiona. Próbka wystarczyła mi na 4 aplikacje.
Krem na noc także dobrze spełnia swoje zadanie. Ma bogatszą formułę, której delikatna warstwa pozostaje na skórze. Nie jest to jednak uciążliwe, jedynie czuć obecność kremu i jego długotrwałe nawilżenie. Próbka= 4 aplikacje.
Żel do twarzy platinum jest bardzo wydajny. Wystarczy odrobina galaretkowatej papki nałożonej na cerę, by od razu poczuć ochronny film i nawilżenie. Dodatkowo daje uczucie napięcia skóry, co jest idealne dla skóry ze zmarszczkami.  Próbka= 6 aplikacji
Serum z witaminami A+E przeznaczone jest do pielęgnacji okolic oczu. Ma gęstą formułę z drobinkami. W tych właśnie niebieskich sferach znajdują się drogocenne witaminy A+E, które dopiero podczas kontaktu ze skórą uwalniają swoją aktywność. Serum świetnie napina skórę w okolicach oczu, szczególnie pod dolną powieką, gdzie mam bardzo delikatną skórę. Próbka= 5 aplikacji.
W większych buteleczkach znajdują się produkty, które starczyły na nieco dłuższe stosowanie.

 Żel do mycia twarzy- większą wersję testuję namiętnie każdego wieczoru i jestem zachwycona jego działaniem. Mniejsza buteleczka wystarczyła mi na 7 aplikacji. Żel dobrze się pieni i jeszcze lepiej oczyszcza skórę twarzy.
Szampon i odżywkę wzmacniające stosowałam w duecie. Każda z buteleczek wystarczyła na 4 aplikacje na moje sięgające do ramion włosy, co daje sporą wydajność produktów.
Szampon super się pieni i oczyszcza włosy. Nie plącze ich, a wręcz przeciwnie- dodaje objętości i świeżości. Odżywka jest rewelacyjnym dopełnieniem szamponu. Po jej zastosowaniu nie miałam najmniejszego problemu z rozczesaniem włosów. Były mięciutkie i delikatne. Nie elektryzowały się i bez problemu mogłam je ułożyć.

Z pewnością każdy z tych kosmetyków, które poznałam w małych wersjach wart jest uwagi i bliższego poznania. Najbardziej spodobał mi się duet do włosów oraz krem na dzień.


Serdecznie dziękuję za możliwość poznania mniejszych wersji tych świetnych kosmetyków.
Jeśli macie ochotę poznać któreś z nich, zapraszam do kontaktu z Panią Agnieszką: https://www.facebook.com/AgnieszkaSouvre

/

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zapraszam do polubienia strony na Facebooku
      Kolagenowe Love-Kierunek Lider

      Usuń
  2. Byłam na szkoleniu z tej firmy i trzeba przyznać, że efekty pokazują rewelacyjne, ale mimo to jakoś nie mam do tego aż takiej wiary jak to przedstawiają. Znajome miały robione zabiegi z użyciem kosmetyków i maski, ale efekt był bardzo krótki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam firmę jak jeszcze pracowałam w salonie kosmetycznym :) Efekty są super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty