Strony

środa, 25 lipca 2018

Testuję z marką Souvre: Kolagen naturalny- duet kuracja antycellulitowa

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o dwóch kosmetykach marki Souvre, które pomogły mi przy rozstępach po dwóch ciążach i cellulicie. Poznałam je dzięki współpracy z Panią Agnieszką Rzepkowską.
Problem cellulitu dotyczy wielu kobiet. Miejsce jego najczęstszego występowania to biust, brzuch oraz uda. W miejscach, w których występuje, struktura skóry jest grudkowa, pomarszczona i włóknista, dlatego też cellulit zyskał miano "pomarańczowej skórki".
W moim przypadku najgorsze miejsca dotknięte zarówno rozstępami po obu ciążach, jak i cellulitem to właśnie brzuch oraz uda. Jednak w ostatnim czasie stosowałam kolagen Silver oraz serum wyszczuplające do ciała, które w duecie znacznie poprawiły wygląd mojej skóry. Ale o tym za moment. Na początek co nieco informacji o każdym z produktów.

Souvre Body Gel Silver 

Kolagen Silver
To linia kosmetyków, która radykalnie i skutecznie zwalcza efekty starzenia się skóry.
Profesjonalna formuła dostarcza do głębszych warstw skóry składniki odżywcze, które
bezpośrednio wpływają na kondycję naszego ciała. Produkt jest szczególnie polecany
do skóry dojrzałej suchej i wrażliwej. Polecany do profesjonalnych zabiegów w salonach
kosmetycznych oraz w zaciszu własnego domu

Skład:

AQUA – woda (specjalnie oczyszczana)

COLLAGEN – kolagen (uzyskuje się przez ekstrakcję ze skór ryb, jego formuła odpowiada występującemu w skórze trzeciorzędowemu kolagenowi, dzięki temu pobudza fibroblasty do produkcji własnego białka)

CAPRYLYL GLYCOL – glikol kaprylowy, emolient, wnika głęboko w skórę, jest nośnikiem dla innych składników, lekko konserwuje, działa bakteriostatycznie

ELASTIN – elastyna

LACTIC ACID – kwas mlekowy, delikatnie złuszcza, nawilża, zwiększa skuteczność działania innych składników, naturalny konserwant, regulator pH

MOJA OPINIA:

Żel do ciała mieści się w butelce z mrożonego szkła. Dodatkowo opatrzony jest kartonikiem, na którym widnieją wszystkie przydatne informacje dotyczące produktu, jak skład, działanie czy termin przydatności. Aplikator w formie pompki dozuje troszkę zbyt małą ilość żelu i troszkę trzeba się namęczyć, aby wydobyć odpowiednią dawkę do aplikacji. Konsystencja jest świetna- żel nie spływa z dłoni podczas rozsmarowywania. Pozostawia delikatną "mokrą" warstwę, która w mgnieniu oka znika z powierzchni skóry. W miarę regularnego stosowania poprawiło się napięcie skóry, zarówno na brzuchu jak i udach.
Obie partie są jędrniejsze, a sama skóra przyjemnie nawilżona. Nie znajdziemy w tym produkcie parabenów oraz konserwantów, jedynie wodę, kolagen, glikol kaprylowy, elastynę oraz kwas mlekowy. Żadnej zbędnej chemii czy ulepszaczy. Jeśli chodzi o wydajność to jest dobra. Na jedną aplikację zużywałam ok. 10 naciśnięć pompki, jednak były to każdorazowo malutkie ilości, więc musiałam troszkę dołożyć.

Kosmetykiem uzupełniającym kurację antycellulitową marki Souvre jest :

Serum wyszczuplające do ciała.

Serum codziennie pracuje nad jędrnością i gładkością Twojego ciała, a przede wszystkim ud
i pośladków. Dzięki niemu walka z cellulitem staje się łatwiejsza i skuteczniejsza. Preparat
pobudza proces lipolizy, która rozkłada tłuszcz w komórkach oraz pobudza mikrokrążenie,
aby zwiększyć drenaż tkanek i usunąć nagromadzone toksyny. Dodatkowego komfortu
podczas zabiegu, w zaciszu własnego domu, doda aromat cappuccino wyłaniający się
z pudełka z serum.

MOJA OPINIA:

Serum mieści się w zakręcanym słoiczki pojemności 200 ml. Podobnie jak poprzednik, zapakowany jest w kartonik ze wszystkimi przydatnymi informacjami. Zawartość słoiczka chroniona jest przed pierwszym użyciem sreberkiem, co daje pewność, że jako pierwsi mamy styczność z produktem. Ma gęstą formułę z cząsteczkami które rozwarstwiają się przy kontakcie ze skórą. Aplikację uprzyjemnia piękny zapach cappucino, które uwielbiam, więc już pierwszy kontakt z tym zapachem sprawił, że poczułam się nieziemsko :) Serum jest bardzo wydajne, wystarczy odrobina, by rozsmarować brzuch i uda.
Skóra do jego użyciu jest miękka, gładka w dotyku i świetnie nawilżona. Już po kilku dniach zaczęłam widzieć pozytywną różnicę w kwestii kondycji mojej skóry na brzuchu i udach.

EFEKTY STOSOWANIA OBU KOSMETYKÓW :
Pierwsze, co mogę śmiało rzec to to, że widzę znaczną różnicę w poziomie nawilżenia i ujędrnienia ciała. Duet świetnie radzi sobie z uelastycznieniem i odżywieniem skóry. Brzuch nadal jest w kiepskim stanie, jednak nie jest już aż tak wiszący i wiotki jak wcześniej. Uda także są fajnie jędrne i sprężyste. Co do rozstępów- zarówno na brzuchu jak i udach mam bardzo dużo blizn po obu ciążach. Jednak żel i serum skutecznie poradziły sobie z ich spłyceniem i rozjaśnieniem. Są mniej widoczne i bardziej podatne na opalanie, więc z pewnością za jakiś czas nie będę się ich a tak wstydziła. Zmierzyłam się przed i po kuracji kolagenowej.
 PO:
 Obwód pasa przed kuracją do 94 cm, teraz 92 cm,więc 2cm mniej. Uda natomiast przed 58 cm, teraz 55 cm, więc 3 cm mniej. Może to i nie jest jakiś spektakularny wynik, jednak mimo nie stosowania jakiejkolwiek diety i ćwiczeń, jest to dla mnie powód do dumy. Jestem zachwycona działaniem i rezultatem, jaki osiągnęłam z pomocą obu produktów. Polecam go każdej osobie, która marzy o jędrnym, nawilżonym ciele.

Serdecznie dziękuję za możliwość poznania tego świetnego duetu.

Jeśli macie ochotę poznać kosmetyki z kolagenem marki Souvre, zapraszam do kontaktu z Panią Agnieszką, która udzieli Wam wszelkich rad i wskazówek: https://www.facebook.com/AgnieszkaSouvre

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty