Strony

poniedziałek, 10 czerwca 2019

Testujemy Zdrowy Lizak Mniam-Mniam, czyli zdrowsza forma przekąski

Witajcie Kochani!

Czy uważacie, że istnieją zdrowe  słodycze ?? Ja do tej pory myślałam, że nie. Jednak kiedy nawiązałam współpracę z firmą Zdrowy Lizak Mniam-Mniam  i poczytałam co nieco o ich produktach- oniemiałam :) Jako rodzic byłam zachwycona wizją zdrowej alternatywy dla batonów, czekolad czy żelków napchanych konserwantami i barwnikami. Z ochotą otworzyliśmy wspólnie z Fabianem paczkę z całym mnóstwem cudowności.
Pierwszą bardzo pozytywną cechą tych słodyczy jest to, że oprócz tego, że fantastycznie smakują to są bardzo zdrowe. Do testów otrzymaliśmy wiele różnych produktów:
1.Zdrowe Lizaki, których dwa rodzaje posiadają znak akceptacji Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego ( przeprowadzono badanie kliniczne). Badania dowiodły, że spożycie Zdrowego Lizaka Mniam Mniam zwiększa przepływ śliny, co powoduje naturalne oczyszczanie jamy ustnej, a co za tym idzie może być stosowany w celu zwiększenia higieny jamy ustnej.
2.Zdrowe Karmelki z witaminami
3.MNIAMKI- Lokomniamki ( pomocne przy chorobie lokomocyjnej), Witamina C 250 mg oraz Witamina D 500 j.m.- w postaci pastylek
Firma ma pozwolenie na używanie zwrotu "ZDROWY", ponieważ zamiast cukru w składzie znajdziemy ksylitol, który pomaga w zachowaniu mineralizacji zębów. Nasze pierwsze wrażenia są bardzo pozytywne. Fabian z ochotą sięga po pastylki czy lizaki. Ze względu na ich pozytywne działanie, lubię podsunąć synkowi lizaka w przerwach pomiędzy posiłkami. Kinia także spróbowała odrobinę lizaczka i chciała więcej, więc i jej posmakował :) Nie byłabym sobą, gdybym i ja nie skosztowała tych cudowności. Zarówno lizaczki jak i karmelki są naprawdę smaczne.
Produkty tej firmy są bezglutenowe, więc spokojnie mogą je zajadać osoby cierpiące na celiakię jak i te , które muszą przestrzegać diety bezglutenowej. Dodatkowo w składzie nie znajdziemy laktozy, co także rozszerza grono odbiorców- osoby z nietolerancją laktozy mogą po nie spokojnie sięgać. Jak dla mnie bomba! Ale to nie wszystko. Słodycze te wzbogacone są w cały wachlarz witamin potrzebnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju dzieci.
Lizaki wyglądają bardzo niepozornie. Nie są  typowo "klejące", a bardziej pudrowe , co bardzo spodobało się mojemu starszakowi. A i mąż chętnie je podjadał :)
Karmelki  są również bardzo smaczne. Przypominają nam słodycz z dzieciństwa- wszystkim chyba znane "landrynki". Witaminy C oraz D wcina Fabiś, który mówi, że ich rozgryzienie jest bezproblemowe i mniamuśne.
Lokomniamki testuje Fabiana kolega, który cierpi na chorobę lokomocyjną. Jego mama i on zgodnie stwierdzili, że warto zakupić kolejne opakowania, ponieważ widać ogromną poprawę.
Częścią tych cudowności podzieliliśmy się także z najbliższymi dziećmi w naszej rodzinie. Dzieci są zadowolone, bo mogą zjeść coś słodkiego, zaś rodzice, bo jest to super alternatywa.

Bardzo pomysłowe było stworzenie zdrowych słodyczy, które pomogą dzieciom w chorobie lokomocyjnej czy w kaszlu i bólu gardła. Wiadomo jak trudno jest pomóc maluchowi, który grymasi w chorobie i nie chce przyjmować leków. Podając drażetki mamy pewność, że nie dość, że będą smakować , to jeszcze pomogą wrócić do zdrowia.
Podsumowując, cała moja rodzina jest zachwycona słodyczami Zdrowy Lizak. Są pyszne, zdrowe i można je podjadać bez końca. Polecamy!


Produkty Zdrowy Lizak Mniam-Mniam możecie zakupić między innymi tutaj: https://zdrowylizak.pl/sklep/

Serdecznie dziękuję firmie Zdrowy Lizak Mniam-Mniam za możliwość poznania tych świetnych produktów.
Zapraszam do odwiedzenia strony internetowej firmy: https://zdrowylizak.pl/

Fanpage: https://www.facebook.com/zdrowylizakmniamniam/




1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty