Strony

poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Testuję z Avon: Zapachy, do których mam ogromny sentyment

Witajcie Kochani!

Pewnie wiele z Was pamięta zapach jakichś perfum od wielu lat i ma do nich ogromny sentyment. Ja właśnie mam piękne wspomnienia dzięki perfumom Far Away od Avon. Już w czasach podstawówki pamiętam, jak mama zamawiała je dla siebie i pachniała nimi każdego dnia. Kojarzą mi się one z domem, sielskimi tradycjami domowymi oraz z tą elegancją, jaką pobudzały.
Po wielu latach powróciłam do nich dzięki Pani Karolinie, która zaproponowała mi współpracę. Moim zdaniem naprawdę warto zarejestrować się na tej stronie: https://avon.zarejestrujemycie.pl/ i zostać konsultantką marki AVON.

Jako konsultantka/konsultant otrzymujesz rabat do 40%. W ten sposób możesz bez żadnych zobowiązań zamawiać perfumy, kosmetyki, produkty pielęgnacyjne, akcesoria oraz ubrania dla siebie i innych. Sprzedając produkty AVON swoim klientom zarabiasz.

Zanim przejdę do mojej opinii, wklejam kilka informacji o zapachu Far Away od Avon:

Ucieknij na chwilę do innego świata i rozkoszuj się tą przyjemnością.

Im piękniejsza inspiracja, tym bogatsze jest wnętrze zapachu. Wzięliśmy sobie tę prawdę do serca podczas tworzenia Far Away. Naszym natchnieniem było pragnienie podróży do odległych miejsc. Zarówno realnych, jak i tych, które istnieją jedynie w Twojej wyobraźni. Chcieliśmy uchwycić wspaniały nastrój towarzyszący tej zmysłowej podróży i przyjemność, jakiej doświadczasz w jej trakcie. Tak, abyś w każdej chwili mogła znów poczuć jej piękno.
Kategoria: orientalno-kwiatowa

Główne nuty zapachowe: frezja, jaśmin, piżmo
Nuty głowy: brzoskwinia, frezja

Nuty serca: jaśmin, osmanthus, kwiat pomarańczy

Nuty bazy: waniliowe piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn
MOJA OPINIA:
W szklanej, bardzo solidnie wykonanej buteleczce mieści się 30 ml produktu. Niewielkie rozmiary sprawiają, że flakonik możemy mieć przy sobie w każdym momencie.
Far Away jest cięższym, intensywnym i wielowymiarowym zapachem, który przenosi nas w krainę orientalnych przygód. Wystarczy 2-3 psiknięcia, by zapach towarzyszył nam przez wiele godzin na skórze, a na ubraniach nawet przez cały dzień. Zapach jest przepiękny- dla jednych jest idealny,dla innych duszący. Zależy, czego od niego oczekujemy. Mnie zauroczyła orientalna mieszanka nut, które pojawiają się wraz z upływem czasu. Zmysłowy, czarujący niczym pełnia księżyca. Czuję się w nich bardzo kobieco.
Jest w nim coś, co sprawia, że wiele kobiet wraca do nich jak bumerang. Jest to jeden z niewielu zapachów, które przetrwały przez tyle lat na rynku (powstał w 1994 roku). Najbardziej wyczuwalna jest nuta wanilii. Wkracza ona niczym potężna królowa. Przy jej boku pojawiają się jaśmin, piżmo oraz drzewo sandałowe. Far Away to pachnidełko idealne szczególnie na jesień i zimę, kiedy otula nas kwiatowo-orientalną wonią. Często zapach wyprzedza mnie i informuje o mojej obecności, jeszcze zanim wejdę do pomieszczenia. Jest niesamowicie trwały i daje o sobie znać w każdej chwili-od psiknięcia aż do wieczora. Uwielbiam go !!!

W moje ręce trafiły również dwie miniwersje zapachów Far Away oraz Rare Pearls. Perfumetka Far Away liczy sobie 9 ml pojemności i posiada "kulkowy" aplikator.
Rare Pearls natomiast ma 10 ml pojemności i aplikator w formie atomizera.  Obie wersje są idealne w podróż, kiedy chcemy mieć przy sobie ulubiony zapach. Niewielkie rozmiary powodują oszczędność miejsca, jednocześnie nie szczędząc na przyjemności stosowania :)
Oba zapachy są równie intensywne jak pełnowymiarowe wersje. Far Away z roll-on'em mam zawsze w torebce i kiedy chcę szybciutko je "uaktualnić", wystarczy, że potrę kuleczką obszar za uszami oraz wewnętrzną stronę nadgarstka.
Takie miniwersje są również dobrym rozwiązaniem, kiedy nie wiemy czy dane perfumy nam się spodobają. Możemy wtedy sięgnąć po mniejsze pojemności i zapoznać się z zapachem, zanim zakupimy większy flakonik.

Jeszcze raz zachęcam do zarejestrowania się w AVON i wypróbowania lub powrotu do kosmetyków oraz perfum, których firma oferuje cały wachlarz: https://avon.zarejestrujemycie.pl/


4 komentarze:

  1. Avon ma wiele ciekawych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam te produkty, ale nie jestem fanką tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam zapach Far Away - kiedyś średnio mi się podobał, ale myślę, że teraz do niego dojrzałam i byłabym o wiele bardziej nim zachwycona niż te kilkanaście lat temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny zapach! Ja w ogóle jestem ogromną fanką perfum z Avon i również kojarzą mi się one z dzieciństwem ;). W sumie do tej pory zamawiam od nich kosmetyki - lubię je, nie działają negatywnie na moją skórę i przede wszystkim pięknie pachną. Z tego względu też założyłam sobie u nich konto https://start.avonpolska.pl/zalozkonto żeby nie musieć już zamawiać przez konsultantkę tylko robić to na własną rekę - jest wygodnie i szybko :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty