Strony

piątek, 19 października 2018

Testujemy z 7Pharma : LILY Zdrowe słodycze bez cukru

Witajcie Kochani!

Czy uważacie, że istnieją słodycze bez cukru?? Ja do tej pory myślałam, że nie. Jednak kiedy nawiązałam współpracę z firmą 7Pharma i poczytałam co nieco o ich produktach- oniemiałam :) Jako rodzic byłam zachwycona wizją zdrowej alternatywy dla batonów, czekolad czy żelków napchanych konserwantami i barwnikami. Z ochotą otworzyliśmy wspólnie z Fabianem paczkę z całym mnóstwem cudowności.
Do testu otrzymaliśmy:


  • Lizaki LiLY Pops Lizak z zestawem 10 witamin:

o smaku truskawkowym
o smaku malinowym
Lizak na kaszel i ból gardła
Lizak na dolegliwości lokomocyjne

  • Drażetki LiLY Candy Drażetki z zestawem 10 witamin:

o smaku truskawkowym
o smaku malinowym
Drażetki na kaszel i ból gardła
Drażetki z witaminą D3

  • Żelki LiLY Jelly Żelki z zestawem 10 witamin:

o smaku Polskich owoców
o smaku owoców tropikalnych

NASZA OPINIA:

Pierwszą bardzo pozytywną cechą tych słodyczy jest to, że oprócz tego, że fantastycznie smakują to są bardzo zdrowe. Słodycze LiLY są bezglutenowe, więc spokojnie mogą je zajadać osoby cierpiące na celiakię jak i te , które muszą przestrzegać diety bezglutenowej. Dodatkowo w składzie nie znajdziemy laktozy, co także rozszerza grono odbiorców- osoby z nietolerancją laktozy mogą po nie spokojnie sięgać. Cukru także nie znajdziemy, co bardzo mnie cieszy. Został on zastąpiony  erytrytolem, który jest o wiele zdrowszy- nie powoduje on wzrostu poziomu glukozy we krwi, a także nie ma wpływu na powstawanie próchnicy. Jak dla mnie bomba! Ale to nie wszystko. Słodycze LiLY wzbogacone są w cały wachlarz witamin potrzebnych do prawidłowego wzrostu i rozwoju dzieci.
Lizaki wyglądają bardzo niepozornie. Nie są  typowo "klejące", a bardziej pudrowe i musujące, co bardzo spodobało się mojemu starszakowi. A i mąż chętnie je podjadał :)

Żelki w kształcie misiów także bardzo przypadły nam do gustu. Są niezwykle smaczne! Zwłaszcza te o smaku polskich owoców. Mniam! Należy jedynie pamiętać o tym, że zalecana porcja dzienna to 8 żelków dla dzieci po 3 roku życia.
Drażetki także są pudrowe i bardzo smaczne. Łatwo się je rozgryza lub można powoli "cuckać" jak to mówi Fabian. Lekko musują w buzi, ale to czysta przyjemność ;)Nasz hit to smak truskawkowy.
Bardzo pomysłowe było stworzenie zdrowych słodyczy, które pomogą dzieciom w chorobie lokomocyjnej czy w kaszlu i bólu gardła. Wiadomo jak trudno jest pomóc maluchowi, który grymasi w chorobie i nie chce przyjmować leków. Podając drażetki mamy pewność, że nie dość, że będą smakować , to jeszcze pomogą wrócić do zdrówka.
Podsumowując, cała moja rodzina jest zachwycona słodyczami LiLY. Są pyszne, zdrowe i można je podjadać bez końca. Polecamy!


Dziękuję serdecznie firmie 7Pharma za możliwość testu tak świetnej alternatywy wśród słodyczy :)

Zapraszam do odwiedzenia strony firmy: https://7pharma.pl/

Fanpage: https://pl-pl.facebook.com/7PharmaPolska/

1 komentarz:

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty