Strony

czwartek, 4 października 2018

Prezentujemy polskie ubranka ze sklepu Fazy Mazy: Body i spódniczka idealne na wielkie wyjścia małej damy

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałybyśmy z moją córeczką pokazać Wam zestaw idealny zarówno na wielkie wyjścia jak i na co dzień. Tworzą go jednolite białe body oraz tiulowa granatowa spódniczka. Oba kolory przypominają mi strój typowo "galowy", który nosiłam w szkole w czasie obchodów ważnych świąt czy na rozpoczęcie roku. Tym bardziej zestawiłam obie części garderoby mojej damy w całkiem fajny duet :) A znajdziecie je u FazyMazy :)
Białe body marki Mrofi wykonane są ze 100 % bawełny. Nasze są w rozmiarze 80 cm. Przy zakończeniach rękawków mają ściągacze, które powodują, że rękawki pozostają na swoim miejscu i nie ściągają się.
Zapinane w kroku i na prawym ramieniu na napki, co ułatwia ubieranie i rozbieranie małego smyka. Bardzo lubię takie klasyczne, jednolite ubranka, ponieważ można je dopasować praktycznie do wszystkiego- na myśli mam zarówno sukieneczki, spódniczki czy spodenki, ale również kolorystykę. Uważam, że będą idealnie komponować się z kolorem granatowym, czarnym czy czerwonym, ale i bardziej "wymyślnymi". Dają mamusi ogromne pole do popisu w kwestii tworzenia image swojej córeczki. Moja dama nie miała nic przeciw, kiedy założyłam jej te body. Nie krępują ruchów dziecka, bawełna delikatnie się poddaje i nie przylega idealnie do ciałka. Polecamy :)

Wisienką na torcie jest granatowa tiulowa spódniczka, która pięknie się układa. Wykonana jest w 95% z  bawełny, 5% to elastan, zaś mięciutki tiul to 100% poliester. Całość prezentuje się przepięknie.
W pasie znajduje się szeroka gumka, która nie uciska małego brzuszka, a dobrze trzyma spódniczkę na swoim miejscu. Tiul ładnie przylega do podszewki, nie jest sztywny i wygląda naprawdę estetycznie :) Spódniczka nie krępuje ruchów, jest bardzo wygodna. Kinga nie miała problemu podczas zabawy , a podczas rodzinnego spotkania zrobiła furorę swoją kreacją.
Po kilku praniach body i spódniczka nie straciły koloru, nie wyblakły i nadal wyglądają świetnie, co świadczy o wysokiej jakości :)

PS. Rajstopki z sówkami, które Kinia ma na sobie, opisaliśmy o tutaj: KLIK KLIK


Serdecznie dziękuję firmie Fazy Mazy za możliwość stworzenia opinii o tych cudnych ubrankach :)

Zapraszam do odwiedzenia sklepu firmy, gdzie znajdziecie wiele ubranek oraz dodatków dla każdego malucha: https://www.fazymazy.com

Fanpage: https://www.facebook.com/fazymazy/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty