Strony

wtorek, 5 stycznia 2016

Testuję dla portalu Udziewczyn: Marion Odmładzające serum do włosów

Witajcie Kochani!

Już dawno temu polubiłam markę Marion. Ma ona w asortymencie kosmetyki bardzo dobrej jakości i w dobrych cenach. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam o serum do włosów, które poznałam dzięki portalowi Udziewczyn.

Marion Odmładzające serum do włosów

Innowacyjna linia o intensywnym  działaniu  opóźniającym starzenie się włosów.
Rosnący trend stosowania kosmetyków anti-aging w pielęgnacji skóry, zainspirował Laboratorium Marion do stworzenia kosmetyków odmładzających włosy. Hair ANTI-AGE to linia odżywek opracowana z myślą o pielęgnacji włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych. Innowacyjna formuła opiera się na połączeniu właściwości niezwykłych olejków- kwiatu monoi i oliwy z oliwek działających na włosy regenerująco, odbudowująco i nawilżająco oraz rewolucyjnego składnika Baicapil™, który aktywuje uśpione komórki macierzyste mieszka włosowego, chroniąc je jednocześnie przed starzeniem.
Serum Odmładzające uzupełnia niezbędne składniki odżywcze, które włosy tracą z wiekiem. Formuła zawiera: Argininę, Baicapil Olej monoi, Oliwę z oliwek, Creatine ,Keracyn™. Dzięki bogatym składnikom aktywnym Odmładzające Serum pobudza cebulki włosów do wzrostu oraz normalizuje pracę skóry głowy, działa wzmacniająco, nawilżająco, zapobiega zniszczeniom, redukuje rozdwajanie się końcówek, zapobiegając puszeniu się włosów, nadaje włosom zdrowy połysk.

 MOJA OPINIA:

Serum mieści się w szklanej buteleczce z aplikatorem w formie pipety. Dodatkowo zamknięte jest w kartoniku, na którym znajdziemy najważniejsze informacje dotyczące działania czy składu. Buteleczka jest przezroczysta, więc możemy kontrolować poziom zużycia kosmetyku. Konsystencja jest idealna- nieco gęsta i jednocześnie bardzo lekka. Nie ma mowy o przetłuszczaniu włosów. Świetnie się rozprowadza, nie sprawia żadnych problemów i nie obciąża. Aplikacji towarzyszy nam przyjemny, lekko słodki zapach płynu, który ulatnia się po kilku minutach. Serum jest niesamowicie wydajne. Stosowałam je wg zaleceń producenta 2-3 razy w tygodniu. Każdorazowo aplikowałam 4-5 kropli i wmasowywałam w skórę głowy i włosy na całej długości.
 Przy regularnym stosowaniu zauważyłam,że włosy są w lepszej kondycji, końcówki mniej się rozdwajają i lepiej się układają. Dodatkowo włosy są lśniące i wyglądają naprawdę zdrowo. Polecam :)

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416


4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe to serum z chęcią zobaczę jak zadziała na moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam serum, ale z chęcią zobaczę jak zadziała na moją czupryne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie używałam serum do włosów, ale z miłą chęcią zobaczę jak zadziała na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty