Strony

sobota, 9 stycznia 2016

Testuję dla portalu Udziewczyn: Flos-Lek Arnica Active Żel chłodzący

Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją opinią o żelu chłodzącym Arnica Active od marki Flos-Lek. Otrzymałam go w ramach współpracy od portalu Udziewczyn. Czy przyniósł ulgę mnie i moim najbliższym? O tym za moment.

Arnica Active Żel chłodzący

Żel zawiera 14 cennych ekstraktów ziołowych o potwierdzonych właściwościach wspomagających krążenie oraz regenerujących skórę. Składniki aktywne zawarte w żelu wykazują działanie chłodzące, odprężające, relaksujące. Przynoszą ulgę przeciążonym, naciągniętym i przetrenowanym mięśniom.
Produkt polecany dla aktywnych osób obciążających mięśnie, uprawiających sport oraz osób starszych.

 Składniki:
Aqua, Alcohol Denat., Propylene Glycol, Arnica Montana Flower Extract, Arnica Chamissonis Flower Extract, Harpagophytum Procumbens Root Extract, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Symphytum Officinale Root Extract, Juniperus Communis Fruit Extract,Pinus Sylvestris Leaf Extract,Rosmarinus Officinalis Leaf Extract, Echinacea Purpurea Extract, Zingiber Officinale Root Extract, Capsicum Annuum Fruit Extract, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Piper Nigrum Fruit Extract, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Mentha Piperita Extract, Triethanolamine, Glycerin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Carbomer, Menthol, Ginkgo Biloba Leaf Extract, Vanillyl Butyl Ether, Camphor

MOJA OPINIA:

Żel zamknięty jest w tubce pojemności 200 ml. Dodatkowo zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie przydatne informacje. Konsystencja jest gęsta i "żelowata". Po nałożeniu dobrze się wchłania i nie pozostawia żadnych śladów. Można więc po chwili od aplikacji założyć ubranie bez obaw o plamy. Aplikacji towarzyszy mentolowy zapach, który znika po chwili od wchłonięcia.
Jest to produkt pomocny przy wszelkiego rodzaju obrzękach czy stłuczeniach w okolicach łokci, bioder czy kolan. W moim przypadku pomógł na kolano, u męża na łokcie, a tacie na biodro. Daje przyjemne uczucie chłodu, które utrzymuje się co najmniej pół godziny, a potem maleje. Mimo iż stosowały go w sumie trzy osoby, żel jest bardzo wydajny, ponieważ gęsta formuła pozwala na użycie mniejszej ilości na "potrzebującą" część ciała. Polecam ja i moi najbliżsi żel Arnica Active.

Serdecznie dziękuję portalowi Udziewczyn za zaufanie i możliwość wypróbowania wyżej opisanego produktu. Strona internetowa portalu: http://udziewczyn.pl/
Fanpage portalu: https://www.facebook.com/pages/udziewczynpl/166684250015416

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post! :)

    Skomentujesz? Będzie mi bardzo miło! :))
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/01/japanese-candy-tokyotreat.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy żel z chęcią poznam go bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawy :) może kiedyś poznam lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od paru miesięcy pracuję w aptece i pewnego razu klient wypytywał o ten lek opowiadając i tym jak pomaga mu to w dniach treningowych. Poleciłam go mojej siostrzenicy która często miała problemy z urazami bo trenuje karate, jest mi ogromnie wdzięczna, a jako farmaceuta potwierdzam że składniki są bardzo sensownie dobrane :) polecam dziewczyny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za każdą aktywność na moim blogu.
Jestem wdzięczna za każde miłe słowo pozostawione dla mnie:)

Popularne posty